|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Hva gjøre med ekstremt flokete hår?Jeg har diverse hårkurer, men vet av erfaring at det ikke er godt nok. Jeg er syk (begynner heldigvis å bli bedre) så orker ikke å sitte med armene oppover og børste og beste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?Har du prøvd å ha kuren i hele dagen? Det funker for mitt hår, og datterens, som er vilt flokete.
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?Børste mens man har kuren i. Begynne ytterst på hårstråene.
![]() |
#8 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?Trikset er vel å ikke la det gå så langt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?ha ha ha feil tråd Sist redigert av Isprinsessen : 20-01-18 kl 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?Hæ?
![]() |
#11 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?Jeg ville mettet håret helt med en billig balsam, og deretter gått løs med en kam med grove tenner. Eventuelt brukt masser av spraybalsam, som vi gjør her i huset når åtteåringens hår har forvandlet seg til en hybrid av filt og dreads.
![]() |
#13 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?Håret mitt blir lett flokete, håret til Lillesøs også. Jeg bruker en tung balsam/hårkur, Sebastian penetraitt, det funker som bare det. Sitter med den leeenge. Et annet tips er tørrsjampo, sånn vanlig Batiste-spray i tørt hår, det funker best på flokene til Lillesøs. Sprayer masse på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?Joika, jeg har vært i så dårlig form så jeg har ikke orket å dusje onsdag-fredagen så det som var på toppen Av hodet tenkte jeg ikke mer på enn at det skulle være ute av veien. Jeg orket ikke helt ta tak i saken i går heller å ga armene over hodet mer enn 20 sekunder er vondt akkurat nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?
Vanlig! Det funker på datterens dreads, og hun har sånn tynt spindelvevhår. Med yoghurt og maling i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?
Den er magisk
![]() |
#20 |
Vinter
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjøre med ekstremt flokete hår?Jeg tipper du bare må ta den kjedelige jobben med å få børstet/gredd det opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|