|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fola Blakken
|
![]() Hvilke parfymer bruker du?Fortell meg om parfymefavoritten(e) dine. Har du noen du alltid kommer tilbake til? Har du oppdaget en ny favoritt i det siste? Hvorfor liker du de?
![]() |
![]() |
#2 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvilke parfymer bruker du?Jeg bruker Si fra Armani når jeg bruker parfyme.
![]() |
#3 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke parfymer bruker du?Daisy-parfymene til Marc Jacobs er mine favorittar. Akkurat no har eg Daisy dream. Felles for dei er følelsen av at dei passar meg godt, lette, blomstrete og med gedigen kjensle av sommar.
![]() |
![]() |
#4 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvilke parfymer bruker du?Denne.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 11-04-18 kl 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bookhouse girl
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke parfymer bruker du?Jeg har ikke brukt mange parfymer, men har et ganske sterkt forhold til dem og har brukt de samme over laaaang tid. Jeg liker for det meste grønne og lette dufter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hvilke parfymer bruker du?Har i lenge brukt Si, men har nå You fra Armani, og Candy fra Prada. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hvilke parfymer bruker du?Liker søte saker. Angel er den absolutte favoritten som jeg kommer tilbake til gang på gang. Flowerbomb og Prada Candy er også safe valg for meg. Og Poudre fra Valentina er nyyydelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hvilke parfymer bruker du?
![]() |
#11 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hvilke parfymer bruker du?Jeg har en Dolce Gabbana Pour femme 25 ml, men den er tre år og ikke synlig brukt av.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Henger meg på denne!
![]() |
#17 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilke parfymer bruker du?Stort sett Ralph fra Ralph Lauren hvis jeg husker å ta på |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hvilke parfymer bruker du?Jeg bruker sjelden parfyme, men når jeg gjør det bruker jeg vanligvis Verbena fra L'Occitane. Lett og frisk duft.
![]() |
#19 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvilke parfymer bruker du?De siste, ihvertfall 2 årene, har jeg ikke brukt parfyme. Jeg er ikke allergisk, men merker hodepinen kommer raskt dersom noen har på for mye og sterk parfyme. Men jeg bruker bodylotionen Rituals from Sakura, den lukter også godt.
![]() |
|
|