|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg har ganske ofte observert kvinner som henter en mann, der mannen kommer bort til bilen, kvinnen går ut av førersetet og setter seg i passasjersetet. Evt. at de bytter andre veien dersom mannen skal av og kvinnen skal ha bilen videre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Ja, fordi jeg egentlig ikke liker å kjøre bil, mens mannen gjør det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Bare hvis vi kjører vår 16 år gamle gratisbil, den vil jeg helst ikke bruke. Artig i sommer da, jeg kjørte i 14 dager med leiebil på Sicilia. Vi tok oss ikke råd til 1000,- for sjåfør to, og bilen var leid i mitt navn. Reprise kommer i Roma høstferien, jeg gleder meg.
![]() |
#5 |
Introvert optimist
|
Nei, hvis vi kjører sammen og jeg skal lengst slik at jeg slipper av ham på veien eller plukker ham opp bytter vi ikke plass, men jeg er ikke glad i å kjøre bil, så når vi setter oss i bilen sammen og skal til samme sted er det han som kjører.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Vi bytter aldri av en slik grunn som du beskriver, men den som kjører skal av lengre frem og det ikke er lurt/går å bytte der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Ja. Jeg orker ikke å ha mannen min som passasjer. De eneste gangene han er passasjer når jeg kjører, er hvis han skal sove.
![]() |
#8 |
Gal kattedame
|
eller han ikke er edru. Han er en forferdelig sidesjåfør.
![]() |
#9 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Da jeg var frisk, så og si aldri.
![]() |
![]() |
#10 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Ikke med mindre det er en spesiell grunn til det, og da kunne det like gjerne vært omvendt.
![]() |
#14 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Nei, ikke med mindre det er en spesiell grunn til det (jeg er dødstrøtt og vil bytte, han skal slippe meg av etter et lite stykke etc)
![]() |
#15 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Nei, det skjedde sjelden. Mest fordi det er så stor størrelsesforskjell på oss at det var knotete å bytte plass. Jeg har alltid foretrukket å være passasjer, så jeg kunne gjerne byttet.
![]() |
![]() |
#17 |
Klar
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Nei, jeg har bevisst insistert på å kjøre minst halvparten av tiden. Ellers vil jo jeg forbli en dårlig sjåfør og mannen bare bedre og bedre, da ville det til slutt vært en selvfølge at han alltid kjører fordi jeg er så uvant med å kjøre. Sist redigert av Timar : 05-09-18 kl 13:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Haha, mannen min hater å være passasjer, så det har sikkert hendt, men nå nekter jeg, av prinsipp.
![]() |
#19 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Hvis jeg henter ham, så fortsetter jeg å kjøre. Hvis vi kjører sammen et sted, og jeg skal kjøre videre, så kjører han oss frem til der han går av.
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Ja det hender det at jeg gjør, og motsatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|