|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Glamorøs
|
![]() Le creuset uten logo, eller andre fargerike tallerkner?Jeg er ikke glad i logoer, men liker tallerknene til Le creuset. I USA selges de uten logoen, finnes det her? Eller finnes det andre tallerkner man kan Mixe og matche i ulike farger?
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Le creuset uten logo, eller andre fargerike tallerkner?F.eks. disse:
![]() |
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Le creuset uten logo, eller andre fargerike tallerkner?Høganæs skal jeg sjekke ut, selv om det bare var rød og grønn. Kanskje de finnes i flere farger? Har tittet på Ittala, men det er for mye grått og kjedelige valører.
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Le creuset uten logo, eller andre fargerike tallerkner?
Vi har Teema, i rødt, blåturkis, hvitt, sort - også noen mer beige og grågrønne. Jeg er fortsatt veldig glad i dem. Og feirer hver gang jeg "får" den blå.
![]() |
#6 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Holder de seg bra, Candy?
![]() |
![]() |
#10 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Le creuset uten logo, eller andre fargerike tallerkner?Le Crueset har outletbutikk på Vestby, de har kanskje den amerikanske varianten. Kan evt ringe å spørre.
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Le creuset uten logo, eller andre fargerike tallerkner?Eller, når jeg ser på ittalas egen side ser de bedre ut. Hm. Kanskje de kan funke? http://www.arabia.fi/astiasarjat/koko
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Le creuset uten logo, eller andre fargerike tallerkner?Ja, jeg synes det? Ser noen klager på striper, og litt har de nok (særlig de beige og grågrønne), men sammenlignet med det vi hadde før er de perfekte.
![]() |
#13 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Le creuset uten logo, eller andre fargerike tallerkner?Figgjo har mye fint og holdbart synes jeg, blant annet denne serien.
![]() |
#14 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Le creuset uten logo, eller andre fargerike tallerkner?Å, er det derfor noen av våre Le Creuset-deler er uten logo? Vi har litt ulike deler i forskjellige fargr fra Le Creuset. Noen av skålene er uten logo. Tror alt er kjøpt hos Kitcn, eventuelt hos Royal Design.
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
Har tittet litt på de der! Tenkte i utgangspunktet på hel farge, men skal ha disse i bakhodet.
![]() |
#17 |
Rastløs dagdrømmer
|
Ok. Jeg har kjøpt alle våre det siste halvåret, men det kan jo hende de er av den gamle varianten likevel. De uten logo er forresten litt lettere også.
![]() |
#18 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Le creuset uten logo, eller andre fargerike tallerkner?Bestille fra utlandet?
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
Hm, interessant. Kan lete etter litt testlaget!
Det blir så dyrt. :/
![]() |
#20 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Le creuset uten logo, eller andre fargerike tallerkner?Jeg tror ikke jeg har sett noen andre som er like fine som Le Creuset sine, logo eller ikke.
![]() |
![]() |
|
|