|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Ja, mangt man skal lure på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Nei, det har jeg aldri gjort. Jeg velger klær etter humør og det er litt vanskelig å vite dagen før. Nå plager jeg ikke noen ved å finne dem frem heller, jeg deler bare soverom med bikkja.
![]() |
#4 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?
Det hender jeg legger frem to ulike antrekk, sånn at jeg har noe å velge i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
intro
|
Fortsatt ei uke til hun er tenåring.
![]() |
![]() |
#8 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() |
#9 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Ja, det med sirkuleringa høres ganske normalt ut. Jeg er bare imponert over at du kan legge fram klær til henne, og at hun faktisk tar det på seg. Her hadde det til nød funket som omvendt psykologi. Jeg kunne lagt fram det jeg helst ville unngå at de gikk med.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Noen ganger, hvis jeg har stram tidsplan. Finner ofte frem til ungene, så da tar jeg til meg selv også. Hender jeg ombestemmer meg, da.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Nope. Men jeg har som kjent veldig lite klær, så det å finne klær om morgenen er veldig lite tidkrevende. Skal jeg noe spesielt har jeg som regel en formening om hvilken kjole jeg vil ha på meg, men der er det heller ikke så mye å velge mellom og jeg finner den ikke frem før jeg kler på meg etter dusjen.
![]() |
![]() |
#12 |
koko
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Jeg har ofte en plan, men legger sjelden frem. Eller, ofte bruker jeg det samme to eller tre dager på rad og da ligger det jo klart. (Jeg skifter truse og sokker hver dag altså.)
![]() |
#14 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Nei, og om jeg gjør det, fører det bare til at jeg må bruke mer tid på å legge dem tilbake i skapet fordi jeans+ullgenser seiret nok en gang.
![]() |
#16 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Ja, alltid, og til alle tre ungene også. Vi har ikke gode rutiner på å legge sammen tøy, ofte er det ikke tid i hverdagen, så jeg sorterer kjapt reint tøy i en kurv til hver på vaskerommet og plukker derfra hver kveld. Jeg har det travelt og går fullstendig på autopilot om morgenen, så alt som kan gjøres kvelden før er bra.
![]() |
![]() |
#18 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Kun hvis mannen ikke står opp før jeg skal gå, og det er ytterst sjelden.
Jeg går aldri i samme klær to dager på rad. Til nød samme bukse, men aldri samme antrekk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finner du frem klær til deg selv kvelden før?Bare hvis jeg skal stå opp før mannen min. Da legger jeg klærne på badet. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
skyll-brett-stapp |
|
|