|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
heimføing
|
![]() Kjøkken: Farge som passer til gulnet bjørk?Snodig overskrift, men |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
fri
|
![]() Sv: Kjøkken: Farge som passer til gulnet bjørk?Grått passer vel? Jeg har et spisebord i bjørk og synes at det passer veldig godt med grå stoler til. Har selv lysegrått kjøkken og synes at det passer fint med tilbehør i tre til. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
heimføing
|
![]() Sv: Kjøkken: Farge som passer til gulnet bjørk?Ja, tenkte litt på grått. Fin kontrast. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkken: Farge som passer til gulnet bjørk?Blått har vært i trendbildet etter grått, og grønt kommer mer og mer. Jeg ville ikke gått for grått; hverken trendmessig eller etter egen smak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkken: Farge som passer til gulnet bjørk?Tenker flere av 2020-fargene til Jotun kan passe, de grønne Exhale og Local Green, Daydream, Wisdom.. den blå er og fin, men kan bli litt «svenskt». Ellers kunne man ta med en skuff for å vise nyansen på fronten og få hjelp hos en faghandel. Har hatt god erfaring med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøkken: Farge som passer til gulnet bjørk?Sort pepper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
heimføing
|
![]() Sv: Kjøkken: Farge som passer til gulnet bjørk?Takk for svar. Skal se litt på de grønnfargene som nevnes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kjøkken: Farge som passer til gulnet bjørk?Hm. Hva med en lys grønnturkis, samt en litt brent oransje? Den grønnturkise vil veie opp for det gule i treverket, og en mørkbrunt oransje (nesten terracotta) gir varme. Jeg syns ofte tre farger på et lite rom er fint, så blir det ikke så stramt.
![]() |
#11 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Kjøkken: Farge som passer til gulnet bjørk?Dersom du ikke har malt neste gang jeg er i byen, så hjelper jeg gjerne til! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|