|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har dere lagt på dere i denne tiden?Jeg må seriøst begynne å ta tak om jeg skal komme inn i mine bukser etter dette. Mindre aktivitet og mer mat, og har spist mye snop.
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?Definitivt! Merker at buksene er strammere, men vet ikke omfanget. Jeg veier meg ikke.
![]() |
#4 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?Ja.
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?Jeg har gått ned i vekt i hjemmeskoleperioden. Har ikke hatt snop liggende, ikke fått servert kake og twist på jobb, og jeg hat stort sett gått tur hver dag.
![]() |
#6 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?Ja, dessverre. Her må skapene tømmes for godis, men jeg kan ikke gjøre det alene.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 15-04-20 kl 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?Jeg strutser og veier meg ikke. Jeg trenger ikke nok en bekymring og irritasjonsmoment. Det får jeg ta senere.
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?
Jeg er også litt her. Har trent hver dag denne måneden og forsøker også å holde hverdagsaktiviteten på samme nivå som før, men det blir litt mer godteri - og også litt feitere mat fordi mannen lager mer middag. Til hverdags er det jeg som lager mat, med noe bistand fra ungene.
![]() |
![]() |
#9 |
koko
|
![]() Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?Jeg har bedrevet slanking en god stund. Dette gikk i stå pga humper i veien som heter Livet, en god stund før korona. Men da korona pluss påske kom gikk det helt skeis og kiloene rant inn. Hadde det vært like enkelt å ta av som å legge på... Så nå må det strammes inn igjen.
![]() |
#10 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?Ja. Har blitt en del ekstra god mat og godteri. Men nå er skapene helt skrapet for all usunn mat, så hvis jeg holder meg hard og ikke kjøper noe, så er det heller ikke noe snop å spise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
TittelTøs
|
![]() |
#12 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Jeg ble også operert rett før nedstengning, men faste måltid på sykehus (og lite godis tilgjengelig) gjorde at jeg gikk ned i vekt.
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?Har ikke veid meg, men kanskje litt? Men jeg har gått mye mer tur enn normalt.
![]() |
#15 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?Det har jeg nok gjort ja. Gikk en del ned tidligere i vinter, ved å være bevisst på matinntak, men den bevisstheten fløy visst ut av vinduet da koronaen fløy inn. Så nå har jeg nok gått opp alt sammen igjen.
![]() |
#16 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?Litt. Spiser som før, men er mye mindre aktiv. Tar det rolig, får 4 mil å sykle om dagen til nytt arbeidssted.
![]() |
#17 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?Har innemellom vært litt mer kosemat, men nå har det også vært påske. Jeg går på tur, nesten hver ettermiddag / kveld. Ikke alltid så lang tur, men bedre enn ingen ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Tøff
|
![]() Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?Heldigvis har jeg klart å fortsette vektnedgang, også nå i påsken. Jeg spiser ikke mer enn vanlig, og behandler ikke denne tiden som en grunn til å spise hverken mer eller annerledes. Får inn mine 10000 skritt stort sett hver dag i ren kjedsomhet.
![]() |
#19 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?Nei, heller det motsatte. Jeg har slitt med matlyst i hele perioden og jeg har vært så rastløs at jeg har jogget eller gått på fjelltur nesten hver dag.. Har faktisk løpt på meg vondt i kneet..
![]() |
#20 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere lagt på dere i denne tiden?Jeg er like aktiv som jeg pleier og spiser som vanlig, så vekten har ikke endret seg. Jeg er bevisst på å holde kostholdet så normalt som mulig, spesielt siden barna gjerne er litt mindre aktive nå enn de vanligvis er. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|