|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneDet nærmer seg skolestart, og to svære ulver (pluss ei litta fuglunge) skal fôres på noenlunde adekvat vis, og helst uten å måtte rane en bank. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsrettenePølselapskaus lager vi med jevne mellomrom. 2 x grønnsaksblanding fra Rema ( 12 kr pr stk tror jeg), buljong, og så tilsetter jeg kjøttpølse i biter. Ofte finner jeg små pakker med det til 10 kr på tikronersmarkeder, de holder seg en stund i fryseren. Sist redigert av Bokormen : 10-08-20 kl 09:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsrettene
Jeg kikker alltid innom og finner noen ganger mye.
![]() |
#6 |
koko
|
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneHønsefrikasse er en gammel klassiker som tåler dagens lys. Rimelig kjøtt med mye smak, så fyller man på med godt med grønnsaker har en familie både 2 og 3 middager av en høne. Evt supplere med kyllingkjøtt. Indisk hønsesuppe med ris har også slått godt an her i huset.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneKan kikertgryte med kokos og karri være noe for dere? Har ei venninne som pleier å lage den, hun sier den metter godt og er rimelig å lage. Jeg har ikke smakt den selv, men den står på lista over middager jeg skal prøve når hverdagen begynner igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneKikertkarbonadene i denne bloggen: https://www.veganeren.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
villende
|
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneLapskauser/gryteretter med mye grønnsaker og litt kjøtt, er både mettende og ganske rimelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneHvis dere spiser pasta er et godt tips å gå over til fullkornpasta. Den metter mye mer. Sist redigert av Lyppa : 10-08-20 kl 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Søt og rar
|
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneChili sin carne.
![]() |
#13 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneSom påtvunget semivegetarianer, så er lapskaus faktisk en av de tingene jeg savner aller mest. Jeg er veldig glad i lapskaus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneRema sin egen oppdelt svin (500 g) bruker vi også en del, både til wok og som godt krydret i tortillalefser med salat og grønnsaker. Jegt synes kikerter er godt og metter bra både i salat og som tilbehør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneLaste ned appen Kupp og følge med på tilbudsvarer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneEg liker også Fattig student sine menyforslag godt, med fokuset på å bruke dei samme ingrediensene gjennom heile veka, blir det rimelige menyer totalt.
![]() |
![]() |
#18 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsrettene |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Shake it out!
|
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsrettenehttps://www.ark.no/boker/Karen-Elene...hoCnfUQAvD_BwE
![]() |
#20 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: De aller rimeligste hverdagsmiddagsretteneMye vegetarisk er jo billig. Linser, tomater og krydret med chili, hvitløk og ingefær. (+ annet krydder) - Daal f.eks. Det er innmari godt synes jeg.
![]() |
|
|