|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Størrelse på Wow-klærJeg ser på settet på forsiden her til lillesøster: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Borte
|
![]() Sv: Størrelse på Wow-klær164-170 er jo stort. Det er den største barnestørrelsen. Min 11-åring bruker 140-146. Hun er lav, rett under 140 cm, og slank.
![]() |
#5 |
I mål
|
![]() Sv: Størrelse på Wow-klær
Takk, fin info. Min bruker 164 stort sett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Klar
|
![]() Sv: Størrelse på Wow-klærJeg syns størrelsene på wow har vært veldig små. Det virker som om mange av plaggene er beregnet på spinkle jenter, og derfor ikke har passet min jente som har litt bredere overkropp og skuldre. Sist redigert av Timar : 13-11-20 kl 08:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Størrelse på Wow-klær
Snuppa brukte aldri 164 i barneklær. Da var hun over i voksenavdelingen. Sikkert litt også fordi hun ønsket å handle "voksenklær".
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Størrelse på Wow-klærJeg kjøpte en kjole i 140 det til min datter som vanligvis bruker størrelsen under, men den kunne ikke vært mindre.
![]() |
#9 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Størrelse på Wow-klærEr knytinga i livet på disse buksene en snor som er tredd gjennom linningen, slik at buksen kan strammes, eller er det bare en påsydd sløyfe?
![]() |
#10 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Størrelse på Wow-klærJeg synes størrelsene er helt OK, men med forbehold om at datteren min er på den litt spebygde siden av normal. Hun bruker 140/146, og er 11 år gammel, og sikkert rundt der i høyde, også.
![]() |
|
|