|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Julestrømper for tenåringerJeg har aldri fått helt dreisen på disse julestrømpene, jeg er ikke vant til det fra jeg var lita, og så kommer jeg alltid på det i siste liten...
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julestrømper for tenåringer
Godt gjort av nissen å stappe sengetøy i en sokk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Julestrømper for tenåringerDe to minste får onepiece-pysj, han på 16 får ny morgenkåpe og eldste får julepysj, i tillegg til en sånn ferdigpose med godteri. Det er det de er vant til. I fjor fikk de tøfler, siden alle hadde nok pysjer og morgenkåper.
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Julestrømper for tenåringerVi gjør som Blå. De får et julehefte, litt godteri og så et koseplagg (som regel kosesokker, men det har også vært en pysj). Snuppa har ofte fått en leppepomade, deodorant eller håndkrem i tillegg. Kanskje kan knerten også få noe sånt i år.
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Julestrømper for tenåringerDe får snop.
![]() |
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
Litt godteri. Og en klementin som aldri blir spist. Julehefte til han som setter pris på det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Jeg er også litt der, og har aldri gitt gaver i julestrømpa ut over den ene juletrepynten. Men kalendergaven på julaften (da de var mindre) har gjerne inneholdt noe som kunne aktivisere dem litt.
![]() |
#11 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Julestrømper for tenåringerDa de var små var det noe som de kunne underholde seg med i strømpen. Enten spill elller film. Nå er det som sagt klær, og det regner jeg som såpass nyttig at det er greit med en ekstra gave. Og, inspirert av denne tråden har jeg nå bestilt ullbukser til begge to. Regner med at det blir populært hos de to som faktisk går med ullstillongs frivillig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
Jeg føler at jeg lever et veldig rart liv når jeg leser sånt som dette, for her er det virkelig ikke noe jevnlig påfyll av snop og kaker i adventstiden. I hvert fall ikke i år, når alle fritidsaktiviteter har vært avlyst her.
![]() |
![]() |
#13 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Julestrømper for tenåringer[quote=Tallulah;4963834]
Neinei, jeg er kanskje bare veldig streng, men det blir litt mer i desember enn ellers her. De har twist i kalenderen, de får julekaker og snop hos besteforeldre, og der er de relativt ofte. De får kaker på fritidsaktiviter, de vinner kahooter og quizer og kommer hjem med sjokoladepremier. De har kalender på skolen (VGS) og får sjokolade. Syns summarum er det mer enn vanlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Medlem siden: Mar 2008
Hvor får du kjøpt noe litt annerledes godteri? Jeg finner liksom ikke noe, men bør vel gå innom spesialbutikkene når jeg tenker meg om.
![]() |
#15 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Julestrømper for tenåringerSpesialbutikker ja, og julemarkedet, men Nille har også en god del forskjellig. Noe har jeg forresten kjøpt tidligere i år også, og hatt liggende i skuffen, fordi jeg har kommet over noe litt morsomt. Selvsagt sånt som holder seg da, som drops i en søt eske o.l. Også har jeg funnet noe på mindre interiør-/stæsj-/dilldallbutikker, du vet butikker av typen som har en blanding av krus og nips, kaffe, te, stearinlys, duker og da gjerne litt søtsaker. TGR og Normal kan også ha noe artig. Som minicoockies i små poser o.l.
![]() |
#16 |
I mål
|
![]() Sv: Julestrømper for tenåringerStorebror får en svart sommerpysj i år. Han trenger flere sommerpysjer siden det er det han liker best hele året. De to yngste får julepysj (det spurte jeg ham om, han ville ikke ha det. Han vet ikke om den enkle pysjen han får isteden). |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Julestrømper for tenåringerCa 1 kg godteri.
![]() |
#18 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Julestrømper for tenåringerGodteri og julehefte. Kjenner meg igjen i klementinen som ikke blir spist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julestrømper for tenåringer9.-klassingen ønsker seg amerikansk Vogue, som har Harry Styles på forsiden. Ikke det billigste valget da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Julestrømper for tenåringerSnop på julaften er et must. Det er to dager i året der man kan spise snop før frokost, og det er julaften og påskeaften. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|