Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Yngst?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-06, 01:34   #1
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Yngst?

Er jeg minstemann her inne med mine 25 år?

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 01:40   #2
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er 34. Eller er jeg 35?

Gammel 16-09-06, 01:44   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er 23.

Så det så.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 01:47   #4
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er 23.

Så det så.

He-hey! We have a winner!

Gammel 16-09-06, 01:51   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1272
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-06, 01:56   #6
AprilRyan

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Blæh! Smårips!

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 22:40   #7
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Er 19 jeg!

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-06, 23:03   #8
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er ikke yngst, men jeg sverger til Firefox og ser både høye hester og blondiner.
Firefox vinner altså.

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 23:55   #9
hadi
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2006
hadi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Yngst?

Jeg er snart 33, og kan ingenting om nettlesere.

Da Lykketrollet skrev "explorer" glimtet jeg litt til, og skjønte at jeg bruker det (den?).

Datakunnskapene begrenser seg til "/hadimann/, nå er det noe galt igjen!" (ropes med irritert stemme)

hadi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 00:11   #10
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

22 år og 10 mnd!
Bruker Opera ...

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 08:27   #11
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Jeg er ikke yngst, men ikke helt modnet enda. Har forøvrig opera, og ser den stutte, tjukke hesten det er så mye fuzz om.

Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 21:07   #12
Gabi
Plutselig tilbake

Gabi sin avatar

Hvor: Her!
Gabi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg er 27, digger Buzz, og bruker Opera (mest fordi at IE ikke virker for øyeblikket), og ser hesten.

Gabi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 20:58   #13
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lykketrollet, her.

Er 19 jeg!

Da er vel du vinneren, da.

Gammel 21-09-06, 23:06   #14
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg bruker explorer, og kan også se.
Ingen røde kryss her.

Gammel 21-09-06, 23:28   #15
Misty
Håpefull eller håpløs....

Misty sin avatar

Hvor: Plankebyen
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Jeg er ikke yngst, men ikke eldst heller

Gammel 22-09-06, 08:16   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stesnuppa spør cirka en gang i måneden "Hvor gammel er du igjen?"
Også svarer jeg,
Også sier hun:
"HÆ!!! Jeg tror alltid at du er så mye gamlere jeg!"

Dette er faste ordvekslinger altså.

Gammel 27-09-06, 21:20   #17
Mamma Rosa
Passiv

Standard

Jeg innbiller meg at jeg er 18. Teller det?

Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 10:18   #18
Observatøren

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 21
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Stesnuppa spør cirka en gang i måneden "Hvor gammel er du igjen?"
Også svarer jeg,
Også sier hun:
"HÆ!!! Jeg tror alltid at du er så mye gamlere jeg!"

Dette er faste ordvekslinger altså.

Stakar.
Skjønt. Det kan jo være et kompliment?

Gammel 28-09-06, 20:51   #19
Tik
Trønder

Tik sin avatar

Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Jeg er 32 år

Gammel 28-09-06, 21:50   #20
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha

Da er vel du vinneren, da.

Kult

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:00.