|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
finner ut av mye
|
![]() Interiørdesigner hos IkeaEr det noen her som har benyttet seg av det? Er det verdt pengene? Jeg synes det er innmari vanskelig å skulle innrede ny stue. Den har litt annerledes planløsning enn det jeg er vant til. Og belysning har jeg virkelig ikke peiling på.
![]() |
#2 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Interiørdesigner hos IkeaDet er ikke en beskyttet tittel, det er mye rart der ute.
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Interiørdesigner hos IkeaDet er ikke gratis, 499 kr for første konsultasjon, og man binder seg ikke til noe.
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Interiørdesigner hos IkeaJeg kjenner en som er interiørdesigner på IKEA. Hun er veldig flink og veldig hyggelig. (Men jobber ikke på din IKEA, Frukt).
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Interiørdesigner hos Ikea
Det høres jo lovende ut.
![]() |
#6 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Interiørdesigner hos IkeaSelve tegningen av løsning kommer først i time to, ettersom jeg skjønner. Da blir det jo en ganske stiv pris.
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Interiørdesigner hos Ikea
God ide.
![]() |
#8 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Interiørdesigner hos IkeaJeg har brukt lysdesigner her hjemme, det var definitivt verdt pengene. Jeg kjøpte ikke lampene som ble foreslått pga prisen, men har vært trofast mot selve design filosofien. Tror også det kan være fint å få forslag til møblering, der har jeg ingen erfaring selv å bidra med.
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Interiørdesigner hos IkeaJeg synes ikke 898,- er stiv pris for et slikt tilbud. Jeg skjønner at folk har ulik økonomi, men to konsultasjoner hvor man ender opp med et tilpasset inntedningsforslag inkludert belysningsplan, synes jeg er en god deal.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Interiørdesigner hos IkeaJa altså, fagfolk må ha betalt og tjenesten i seg selv er nok ikke overpriset. Jeg snakker utfra min situasjon og jeg har sjelden 900 kroner å bruke på noe som helst.
![]() |
#12 |
I mål
|
![]() Sv: Interiørdesigner hos IkeaHelt enig i at man må vurdere om det er en prioritering man kan gjøre og ikke nødvendigvis noe som kan gå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|