|
Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() UtstillingSambos voksne datter er kunstner og skal ha sin første utstilling i mai i et annet nordisk land. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
heimføing
|
![]() Sv: UtstillingSpennende! Utstillingsåpninger pleier å være en tale eller flere (av fagfolk, ikke familie), og champagne eller "champagne" og ellers bare mingle rundt og beundre kunsten og gratulere kunstneren. Sist redigert av -ea- : 21-02-22 kl 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Sv: UtstillingSupert, tusen takk, jeg tenkte kanskje det var noe i de baner og sambo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: UtstillingSå spennende!
![]() |
#5 |
![]() Sv: UtstillingJa det er veldig spennende, hun er en kreativ sjel på flere måter, dans, maling, skulptur, klesdesign. Aner ikke hva som dukker opp på den utstillingen. Muligens en blanding av alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: UtstillingDe vernissagene jeg har vært på, har vært pent kledd, champis, en tale eller to (evt en introduksjon til kunstnerens virke) mingling og se på kunsten og ikke så mye mer. De som har hatt en liten oppmerksomhet, har typisk vært et kort og en blomsterhilsen. Det er blomster jeg har hatt med når jeg har kjent kunstneren. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|