|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor kjøper jeg ting til hagefest (50-årslag)?Jeg fylte 50 i høst, og trommer nå sammen til en feiring. Jeg har bestilt godt vær, og satser på fest i hagen. Skulle ikke værguden være på min side, må vi rase Romerike rundt for å skaffe telt, og i tillegg rydde garasjen... Jeg ber om godt vær!
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor kjøper jeg ting til hagefest (50-årslag)?Fyller 50 om tre uker og har tenkt på hagefest, men ikke bestemt meg. Nille hadde 50% på utelys i dag. Plastglass får du nok på Nille, Europris eller Staples.
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvor kjøper jeg ting til hagefest (50-årslag)?Her har de glassmarkører. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Stressa før
![]() Sv: Hvor kjøper jeg ting til hagefest (50-årslag)?
Så rart at de ikke kommer opp når jeg søker på det samme? Det betyr nok at det finnes flere der ute enn jeg har funnet - takk!
![]() |
#5 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hvor kjøper jeg ting til hagefest (50-årslag)?Hvilken nettleser bruker du? Jeg bruker duckduckgo, og da fant jeg de først når jeg skrev vinglass markører. Mens i chrome dukket det opp masse nå når jeg skrev glassmarkører. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Stressa før
![]() Sv: Hvor kjøper jeg ting til hagefest (50-årslag)?
Jeg bruker Safari. Da skal jeg teste på Chrome, har den også (TV2Play og Viaplay virker best i den). Takk!
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvor kjøper jeg ting til hagefest (50-årslag)?Som glassmarkør har jeg brukt klesklyper i tre, klyper den rundt stetten på vinglasset. Noen vinglass i plast kan kanskje ha litt tykk stett, de som ikke er engangs. Ville prøvd ellers i butikker som europris, Nille, clas ohlson, biltema og Sparkjøp for det du ellers trenger.
![]() |
#9 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor kjøper jeg ting til hagefest (50-årslag)?Jeg bruker denne som glassmarkør: https://www.granit.com/se/arbetsplat...na-vit-300679/
![]() |
|
|