|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glad
|
Oslo - er det egentlig noe å spise der?Inspirert av rine sin tråd.
|
|
|
#3 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oslo - er det egentlig noe å spise der?En 13-åring ville jeg tatt med i Mathallen, på Vipps eller Street food Oslo eller Street Food Barcode. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glad
|
Sv: Oslo - er det egentlig noe å spise der?
Vipps, mener du Vippa som jeg leste om i rine sin tråd? Takk for mange tips.
|
|
|
#6 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oslo - er det egentlig noe å spise der?Både Munch og det nye Hovedbiblioteket er verdt et besøk. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
heimføing
|
Sv: Oslo - er det egentlig noe å spise der?Noen år siden jeg og tenåringen kom til Oslo grytidlig med tog, men da kunne man få frokost på Thon Opera med god rabatt ved framvisning av togbillett. Det var supert, de hadde masse å velge i, og vi kunne drøye tida med spising i lang tid inntil resten av Oslo åpna. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oslo - er det egentlig noe å spise der?Det er flere bra sushi steder i Majorstukrysset, som Roll sushi ikke langt fra Frognerparken. Ellers er ungene mine mest på pizza, som Olivia, Villa Paradiso, Mamma pizza i Dronningensgate eller Pizza Mimmo på Frogner.
|
|
|
|
#9 |
|
Glad
|
Sv: Oslo - er det egentlig noe å spise der?
Det var bra tips. Opera har gjerne litt større buffet enn det hotellet vi skal på (Rosenkrantz).
|
|
|
#10 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Oslo - er det egentlig noe å spise der?Nei.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Oslo - er det egentlig noe å spise der?Jeg og min venninne spiser alltid sushi på Yo Sushi på Østbanehallen. Jeg pleier ofte å velge det som er i menyen. Det er garantert mange andre steder å spise god sushi, men jeg synes det er godt her også. Og helt klart et sted jeg kunne tatt med gutta. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Oslo - er det egentlig noe å spise der?Hvis dere ikke skal ha buffetfrokost så er Joe & the juice poppis med mine tenåringer. Jeg har også lyst til å prøve å spise frokost Backstube en gang. (Ligger en på Oslo City så ikke langt å gå fra toget.
|
|
|
#13 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Oslo - er det egentlig noe å spise der?Dere må også ta dere en tur på Sørenga, den nye bydelen ved Operaen. Grunerløkka er også verdt et besøk, særlig hvis poden liker bruktklær.
|
![]() |
|
|