|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Skulle ikke toget mellom Oslo og Stockholm starte opp igjen?Jeg ble oppmerksom på dette akkurat samtidig som vi har behov for en reise på strekningen. Jeg trodde virkelig at ruta var i gang for lenge siden, men what took you so long? Får vi et stabilt tilbud nå? Det hadde vært så deilig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Skulle ikke toget mellom Oslo og Stockholm starte opp igjen?Noen av avgangene går direkte, dvs buss for tog fra Oslo til karlstad. Et familiemedlem tok nylig tog t/r til Uppsala. Fra 13. desember kommer togene igang igjen.
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Skulle ikke toget mellom Oslo og Stockholm starte opp igjen?Det starter opp med 5 daglige avganger på hver dager fra 11. desember. Billettene skulle legges ut i dag, men sj har hatt problemer.
![]() |
![]() |
#4 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Skulle ikke toget mellom Oslo og Stockholm starte opp igjen?Jeg blir så utrolig glad når dette går på skinner igjen, altså! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Skulle ikke toget mellom Oslo og Stockholm starte opp igjen?Pappa bestilte billetter til Oslo i dag, men jeg var tilfeldigvis inne på sj.se i dag tidlig og da gikk det ikke å se noen tider eller å bestille som Tjorven skrev. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|