|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ekvilist
|
Er dere flinke nok til å klage?Ja, vi snakker varer og tjenester. Hva skal til for at dere klager?
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 17-08-07 kl 21:29. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Jeg klager generelt uten tvil. Er det matvarer, så sender jeg mail sporenstreks. Det er lett å klage på mail.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Er dere flinke nok til å klage?
Jeg klager ja. Utvilsomt. Jeg er student, og har ikke mer penger enn at jeg faktisk trenger det jeg har kjøpt. Da kan jeg ikke hive det og kjøpe nytt, så de får værsågod å erstatte med en vare som er i orden. |
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Jeg er flink til å klage på sånt, ja. Ikke alltid i tilfeller som med yoghurten, der det innebærer å ta vare på dårlige matvarer og frakte dem til butikken igjen, men hvis det er noe som koster litt mer enn en pakke yoghurt så leverer jeg det i butikken igjen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Ja, eg er det. Det tar mykje energi, men det er likevel langt mindre energikrevande enn å bli gåande og ergre seg over tid.
|
|
|
#7 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Klager når varen ikke tilsvarer forventningen eller det er noe galt med den. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Er dere flinke nok til å klage?På det området eier jeg ikke hemninger. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Aktiv
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
![]() |
Ikke jeg heller, det tar meg ingenting å klage. Får jeg ikke god service ved returnering kan jeg godt klage på det også.
|
|
|
#10 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Er dere flinke nok til å klage?joda, prøver meg. Men det går ikke min veg.....
|
|
|
#11 |
|
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Det hender jeg klager, men ikke før jeg føler at jeg må. For eksempel hadde jeg nok ikke tatt meg bryet med å klage på tynn yoghurt, men jeg ville ikke nølt med å klage om jeg hadde fått med meg f. eks et glass med barnemat som var dårlig hjem fra butikken.
|
|
|
#12 |
|
Ekvilist
|
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Da jeg var i Trondheim i fjor sommer klagde jeg på en gigantisk vifte utenfor vinduet som laget enormt bråk. Måtte ha vinduet igjen, og rant bort i svette - en natt uten søvn. Da jeg sa i fra fikk jeg straks bytte rom, og juniorsuite til dobbeltrompris. (Du var vel innom på besøk så vidt jeg husker Hattifnatten?) Hadde en lignende opplevelse i Gøteborg en gang, det var nesten bare å åpne munn - så slo de av prisen.
|
|
|
#14 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Jeg er desverre ikke flink nok til å klage.
|
|
|
#15 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Du klager ikke til butikken, klag direkte til bryggeri.
|
|
|
#16 |
|
Jo flere jo bedre...
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Der minte du meg på at vi glemte å melde inn at vogna vår ble ødelagt på fly hjem fra ferie for en uke siden. Noen som veit om det er for sent? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Som regel har du 7 dager å rapportere skade på. Har akkurat begynt å jobbe i KLM, og så mange melder skade for sent. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Jo flere jo bedre...
Sv: Er dere flinke nok til å klage?Jeg får ta en telefon i morgen |
|