|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Hva gjør man med grevling?Jeg har blitt vekket de siste nettene av krafsing og knurring, og klarte til slutt å finne synderen - en grevling!
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 07-06-23 kl 18:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hva gjør man med grevling?Google på britiske hagesider. Fnis.
![]() |
#4 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva gjør man med grevling?Ja, men det var mest spraye med salmiakk og sånt. Ikke kvitte seg med hi?
![]() |
#5 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør man med grevling?En hissig rottweiler hjelper (fortsatt traumatisert). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Hva gjør man med grevling?Vi har kjøpt diskolys, hengt opp aluminiumsfolie i strimler og setter ut kopper med salmiakk. Har tre under veranda som liker seg godt rett under datters vindu. Viltnemda i vår kommune tar ikke grevling.
![]() |
#9 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva gjør man med grevling?Jeg kjenner det lukter PMOoI*. Noen må da ha laget en forretning av det.
![]() |
#10 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hva gjør man med grevling?Jeg tror den er under terrassen din for å føde unger, så du må vente til høsten….. (vi hadde grevling her for et par år siden, men den forsvant etter et par dager. Vi er nok ikke like vennlige som dere)
![]() |
#13 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hva gjør man med grevling?Det skal mye til før man kan avlive eller flytte den, og det er viktig å ha prøvd andre tiltak først. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hva gjør man med grevling?Men som du ser, har den allerede gjort skade på strukturer, så det er ikke en option å la den bli i hiet sitt.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør man med grevling?Man bytter dem ut med en revefamilie.
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør man med grevling?
Helt nydelige der de tumlet rundt. Fin avslutning på 17. mai.
![]() |
#19 |
Klar
|
![]() Sv: Hva gjør man med grevling?Jeg er redd du straks har mange grevlinger i hagen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva gjør man med grevling?Sement? Støype igjen åpninga så den ikke kommer seg inn til hiet sitt? Gjorde det forrige stedet jeg bodde, det var et hull ned i jorda inntil muren der vi så at rotte(r) forsvant nedi. Morgenen etter så vi spor etter rotte som hadde forsøkt å krafse seg gjennom halvtørr sement, men den måtte finne annet sted å være. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|