|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Hvordan oppbevarer jeg best smykkene mine på reise?Jeg forsøker iherdig å bli en som bruker smykker. Nå hender det rett som det er at jeg bruker både armbånd, øredobber og ringer. Men hvordan oppbevarer jeg egentlig smykkene best på tur? Vet det finnes reisesmykkeskrin, men i så fall hva slags? Er det andre oppbevaringsdingser som egner seg bedre?
![]() |
#2 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer jeg best smykkene mine på reise?Jeg har noen små bokser som sikkert er kjøpt på normal, europris eller en annen sånn type butikk, og er sikkert ment for reisebeholdning av krem. Jeg tar ansiktskrem i en og smykker i en annen.
![]() |
#3 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hvordan oppbevarer jeg best smykkene mine på reise?Mine ligner på disse https://www.luxplus.no/produkt/valme...gaAv9YEALw_wcB
![]() |
#4 |
interlektuell
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan oppbevarer jeg best smykkene mine på reise?Jeg har også en sånn liten boks som vises til over som jeg bruker på reiser (har en del jobbreiser med representasjon), men tenkte jeg skulle prøve å finne noen silkeposer til perler og skjøre smykker, da jeg ser for meg at det blir mindre belastning i transporten. Putter de i toalettmappa.
![]() |
#6 |
En som trener
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer jeg best smykkene mine på reise?Jeg synes disse er veldig søte: https://no.carolinesvedbom.com/colle...organizer-pink |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Øyboer
![]() Sv: Hvordan oppbevarer jeg best smykkene mine på reise?Bruker Tupperware bokser med litt tørkepapir oppi. Bruker det også til bunadsølv. Helt lufttett så slipper å pusse like mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Leser
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer jeg best smykkene mine på reise?PS! Tenk også på forsikring, bør de være i håndbagasje eller sendes?
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Hvordan oppbevarer jeg best smykkene mine på reise?Jeg putter det bare i en liten smykkepose i stoff som jeg har i en egen lomme i toalettvesken. Hm. Kanskje det ikke er det smarteste? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer jeg best smykkene mine på reise?Jeg bruker små stoffposer. Må alltid legges i hpndbagasje. Smykker i sendt bagasje dekkes ikke av forsikringen fikk jeg hardt erfare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvordan oppbevarer jeg best smykkene mine på reise?Jeg bruker et gammelt brilleetui til smykker, armbånd og ringer. Brukte det på en reise en gang, etter det ble det fast oppholdssted for disse sølvsmykkene jeg bruker mest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Hvordan oppbevarer jeg best smykkene mine på reise?Jeg har en liten sminkepung som jeg legger dem i, sammen med belter. Bittesmå øredobber etc får en liten chiffonpose oppi sminkepungen.
![]() |
|
|