|
Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Kan robotgressklippere forflytte seg over singel?Jeg innser at det er lit krøkkete å få kommet ofte nok til hytta og klippe gresset, og så leier jeg den ut såpass mye at det forvansker det ytterligere.
![]() |
#2 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Kan robotgressklippere forflytte seg over singel?Et kjapt googlesøk påstår at STIHL har modell som takler grusganger.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan robotgressklippere forflytte seg over singel?Vi har trolig en av de billigste robotklipperne som er å få tak i. Den er kjøpt på Biltema. Grei nok, men den surrer seg bort og trenger barnevakt. Jeg har også delansvar for en svært dyr (75.000) robotklipper et annet sted sammen med en gruppe frivillige. Den er GPS-styrt, kan kjøre over grusganger og man kan programmere områder som skal klippes oftere enn andre osv. Den styres fra en app og har avanserte innstillinger. Den sender melding til appen på telefonen dersom den trenger hjelp. Selv den må ha assistanse av og til, to ganger hittil de to ukene den har vært ute, men forhåpentligvis mindre etter hvert. Min billige og stokk dumme Biltemaklipper kjører seg fast daglig (vi har en mange trær og busker osv), den svindyre klipperen ber om assistanse langt sjeldnere, men selv det kan jo bli et problem dersom du er langt unna |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Kan robotgressklippere forflytte seg over singel?Vi har robotklipper fra Husqvarna og den beveger seg i allefall problemfritt over grusen her hjemme.
![]() |
|
|