|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
I mål
|
![]() Hva mer til enkelt tapasbord?Jeg får besøk av noen barndomsvenninner i morgen og det blir bobler og tapas. Det blir enkle retter siden det er hektiske dager nå. Jeg har servert et utvalg av dette før også, men kunne tenke meg supplere med noe nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva mer til enkelt tapasbord?Pepperkake (finnes det glutenfri?) med blåmuggost? En frisk salat (for eksempel babyleafmix, appelsinbåtfileter og granateple)?
![]() |
#5 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva mer til enkelt tapasbord?Varm brie med nøtter og rosiner. Varm en liten brie, i ovnen med gløggmiks og litt flytende honning. Mulig gløggmiks og honning bør på etter at den har kommet ut av ovnen. Legg på en liten kvist med rosmarin hvis du har til pynt. Helt nydelig, veldig enkelt.
![]() |
#7 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva mer til enkelt tapasbord?Hva med litt frukt. Melon og fiken for eksempel.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva mer til enkelt tapasbord?Kjøttboller + tomatsaus? Begge deler kan kjøpes ferdig og varmes i ovnen |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva mer til enkelt tapasbord?Enig i at baconsurrede svisker er mye bedre enn dadler.
![]() |
#13 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva mer til enkelt tapasbord?padron har de på min kiwi i ale fall, og et er en liten butikk, så de fleste steder tenker jeg.
![]() |
|
|