Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Take-away-kopp uten termofunksjon

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-25, 18:42   #1
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Take-away-kopp uten termofunksjon

Jeg har ødelagt min take-away-kopp og klarer ikke finne en ny. Vil ikke ha termofunksjon og den må ikke være i glass/porselen. Pris er relativt uviktig så lenge jeg finner en jeg vil. Noen som vet om noen fine?

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-25, 22:34   #2
Molly

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Take-away-kopp uten termofunksjon

Jeg er veldig begeistret for min KeepCup Original

Gammel 14-03-25, 10:32   #3
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Jeg er veldig glad i min fra Swell. Den er riktignok termokopp i selve koppen, men lokket er det ikke, som gjør den god å drikke av. Og de er veldig fine. Jeg har skrotet alle andre etter at jeg fikk denne av mine døtre.

Gammel 15-03-25, 18:15   #4
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kan finne ut hvilke termokopper som kom dårligst ut i test som akkurat er publisert hos tek.no?

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-25, 19:35   #5
Høns

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg kan finne ut hvilke termokopper som kom dårligst ut i test som akkurat er publisert hos tek.no?

Det er jo perfekt! Et rødt fjes på termofunksjonen vil jo være gull

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-25, 20:02   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker denne typen: https://feel.no/moomin-to-go-kopp-relaxing

Jeg har også en lignende fra universitetet jeg er glad i.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-25, 16:06   #7
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Starbucks Circular Cup Kom på sisteplass, holdt tett men holdt ikke på varmen.
SIGG Miracle Mug 0.27L Kom nest sist, men har ekstra lås for å hindre lekkasje, enkel knapp for å drikke og er behagelig å drikke av, men holder ikke godt på varmen.

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:13.