Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Kryptorkid hund; erfaringer vedr spredning etter testikkelkreft?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-25, 13:47   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Kryptorkid hund; erfaringer vedr spredning etter testikkelkreft?

Hunden vår er kryptorkid og fikk testiklene fjernet pga kreft i den ene (seminoma). Er det noen her som har måttet gjøre det samme med sin hund og kan si litt om det ble oppdaget spredning i etterkant? Og hvordan det ble oppdaget?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-25, 01:14   #2
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kryptorkid hund; erfaringer vedr spredning etter testikkelkreft?

Ingen? Noen som har ikke kryptorkid hannhund operert for testikkelkreft da?

Gammel 20-08-25, 15:11   #3
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

På fredag får vi vite mer om hvorvidt det er spredning eller ikke. Jeg er ganske engstelig her, og håper inderlig på gode nyheter.

Gammel 21-08-25, 11:36   #4
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Huff, ~TM~, dette høres skikkelig kjipt ut. Jeg har ingen erfaringer. Håper noen som har mer erfaring med temaet kan bistå deg.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-25, 13:56   #5
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Håper ting ser bra ut når dere får beskjed.

Gammel 22-08-25, 14:06   #6
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Håper dere har fått positive nyheter! <3

Gammel 24-08-25, 07:08   #7
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Ja! Det var heldigvis ingen tegn til spredning!! Jeg er så lettet! Dessverre viste bildene at han har spondylose, så nå prøver han behandling mtp eventuell smertelindring.

Gammel 24-08-25, 10:05   #8
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Så bra at det ikke var spredning. Man blir jo så inderlig glad i disse pelskledde små, og redd når det er noe alvorlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:47.