|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Klar
|
![]() Hotell/overnatting i Roma - Har du tips?Har du overnattet et sted i Roma du gladelig anbefaler videre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell/overnatting i Roma - Har du tips?Det har jeg! Una hotels empire Roma. Super value, gangavstand til sentrum oggangavstand til Termini. Masse bra restauranter i nærheten. Rolig. God frokost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell/overnatting i Roma - Har du tips?https://www.hoteldesartistes.com/en/
![]() |
#4 |
Klar
|
![]() Sv: Hotell/overnatting i Roma - Har du tips?Tusen takk for gode forslag, dere!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Hotell/overnatting i Roma - Har du tips?Håper dere liker det. De frokostene som er omtalt fra gammelt av er erstattet med kjedelig hygienisk frokost, men absolutt helt ok. For 20 år siden var det hjemmelagde delikatesser. Det er mange gode restauranter og isbarer i nærheten, gå nordover i retning ambassade og finans distrikt.
![]() |
#6 |
Klar
|
![]() Sv: Hotell/overnatting i Roma - Har du tips?
Det tror jeg vi kommer til å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell/overnatting i Roma - Har du tips?
Dette hotellet ligger i et rolig, hyggelig og trygt strøk, selvom det altså er mulig å gå til termini. 15min ish unna. Jeg er enig med de andre at jeg ikke ville bodd rett ved termini. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Hotell/overnatting i Roma - Har du tips?Rundt togstasjonen er det ikke så hyggelig å bo, bare så at du er klar over det. Litt rart klientell ute på kveldene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hotell/overnatting i Roma - Har du tips?Jeg er enig med Pelen at det ikke er så kjempehyggelig veldig nært togstasjonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hotell/overnatting i Roma - Har du tips?Campe de Marte. Litt fem minutt frå Pentagon. Liten sjarmerande B&B med god frokost på rommet, felles liten takterasse og kanskje ca åtte rom. Veldig koselig plass!
![]() |
|
|