|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Introvert optimist
|
Hvor får man egentlig tak i turnsko hen?I dag har jeg vært i 18 forskjellige butikker for å få tak i turnsko til storebror som begynner på turning på mandag. Jeg har forsøkt:
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor får man egentlig tak i turnsko hen?Er litt usikker på hva turnsko egentlig er, jeg? Stoffsko med gummisåle? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvor får man egentlig tak i turnsko hen?Ikke lett å finne turnsko når de passerer H M sine størrelser. Vi har bestillt gjennom klubben. Fant engang noen på en MX butikk, men de kunne ikke brukes pga sålen (den gjorde at foten satt helt fast i golvet og det skulle den ikke). Regner med at det blir informert om slikt på første trening. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvor får man egentlig tak i turnsko hen?
Skinn eller stoff med strikk over vristen og semsket gummisåle er det jeg tenker på. Sånne sokker med gummisåle blir gjerne så svette at de er mindre aktuelle.
|
|
|
#6 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hvor får man egentlig tak i turnsko hen?Vi fant på HM i dag i str 31/32.
|
|
|
#7 |
|
Introvert optimist
|
Jeg var i to og da begynner det å bli langt til neste. I nettbutikken til H&M fant jeg ikke noe slikt, men søkefunksjonen der er ikke-eksisterende.
|
|
|
#8 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hvor får man egentlig tak i turnsko hen?Jeg skulle gjerne hjulpet deg, men vi kjøpte det siste paret der vi var. Lykke til!
|
|
|
#9 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får man egentlig tak i turnsko hen?Tror gsport har.. opptil str 33-35 eller noe. Ring en butikk og få de til å sjekke varelageret hos andre om de ikke har. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får man egentlig tak i turnsko hen?Dere får ikke kjøpt det på turningen da? Ofte de selger sånne spesialting der treningen er.
|
|
|
|
#13 |
|
Introvert optimist
|
Nei, der har jeg ikke vært. Si endelig fra hvis du kommer over noen på dine kanter.
|
|
|
#14 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Hvor får man egentlig tak i turnsko hen?Hos oss sier de at barna kan ha turnsokker eller være barbent. Da pressiseres det rene ben..... |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvor får man egentlig tak i turnsko hen?Takk for tips Bundbury. Vi har nok Roobezsko som fortsatt passer.
|
|
|
#17 |
|
Introvert optimist
|
Her ute i provinsen er det bare en butikk i hele området som har ballettsko. Vi var innom på lørdag for å handle til storesøster, men da var de stengt gitt. Vi får prøve igjen på mandag. Kanskje jeg finner noe til begge der.
|
|
|
#18 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hvor får man egentlig tak i turnsko hen?Hvis det er sånn vanlig lekeparti for 4-5 år, så er det ikke så farlig med turnsokker/turnsko, bruk vanlig joggesko/tøfler/barbeint.
|
|
|
#19 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvor får man egentlig tak i turnsko hen?http://www.tinyzone.dk/product.asp?product=405 disse, for eksempel, er fine. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Introvert optimist
|
Jeg trodde ikke det var lov å være barbeint og joggesko er jo ofte vanskelig med tanke på at de lager stygge merker. Jeg regner jo med at det ikke er så alvorlige greier dette turnpartiet, så jeg var jo i utgangspunktet ute etter noe à la 59 kroner på H&M-sko.
|
![]() |
|
|