Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #20

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-08-25, 09:07   #1
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Hva har gjort deg glad i dag? #20

Jepp, det er mer enn 20 tusen glade innlegg.
Jeg er glad for varmt badekarbad. Det smører leddene en stund.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-25, 10:03   #2
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20

Jeg er glad for at jeg for noen år siden laget en spilleliste som heter "tirsdag", med bare peptalksanger som man kan spille på vei til jobb på ukas kjipeste dag.

Så jeg hører på den og blir litt glad og tenker at det ikke gjør så mye at jeg er trøtt og ikke vil være voksen i dag.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-25, 10:51   #3
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

I dag er jeg glad fordi det er skikkelig fint solskinn ute. Generelt i denne perioden er jeg glad for at oppstarten på videregående ser ut til å ha gått over all forventning for datteren, som var ganske engstelig på forhånd.

Gammel 26-08-25, 11:15   #4
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Litt bakgrunn: Vi er fem som jobbet sammen i 10 år før noen begynte å jobbe andre steder. Vi har holdt kontakten i alle disse åra etterpå, unntatt en av oss som sliter. Nå har vi fått til, tror vi, å møtes i Oslo i ettermiddag. Jeg krysser fingre og tær for at alle kommer. Jeg er glad for et positivt svar, og så får vi se hvordan det går.

Gammel 26-08-25, 11:25   #5
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

I dag er jeg enkel og er glad for en fin tur med hunden i behagelig, fint vær.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-25, 13:50   #6
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Gammel 26-08-25, 14:04   #7
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lunsjet med en veldig god venninne i dag og det hjelper som vanlig for alt! Hun er virkelig verdt sin vekt i gull.

Gammel 26-08-25, 14:28   #8
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nye vaskehjelper! Flinke og hyggelige.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-08-25, 14:57   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg la fram en sak på ledermøtet i dag. Og min nye direktør fortalte at han aldri hadde hørt så mange superlativer om noe ledermøteinnlegg noen gang.

1. Jeg la frem en vanskelig og kompleks sak på en måte som direktørene faktisk forstod og dermed kunne diskutere på en god måte.
2. Jeg har nå fått en leder som faktisk gir meg tilbakemeldinger!!!

Det sistnevnte der er virkelig en helt revolusjonerende forskjell. Jeg ble så glad i dag. Etter å ikke ha hørt noe som helst, verken positivt eller negativt, i mange år. Jeg har fått masse positive tilbakemeldinger fra andre, men min egen sjef og min egen direktør sa aldri et eneste ord.

Gammel 26-08-25, 15:26   #10
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg unner deg så mye å ha en god leder, Tjorven.

Gammel 26-08-25, 16:28   #11
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Minsten har fått tatt blodprøver! Vi har prøvd i årevis. Full nekt. Nå fikk han en real dose beroligende, og det gikk så bra. Rett opp til tannlegen etterpå, og der sovna han i stolen.

Gammel 27-08-25, 09:27   #12
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Den samlingen jeg nevnte litt over her gikk kjempebra. Over alle forventninge faktisk. Jeg ble så glad av det.

Gammel 27-08-25, 11:14   #13
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

At Lillesøster har tatt SKOLEBILDER!! Både klassebilde OG portrettbilde!

Det har ikke skjedd siden 3-4 klasse!!

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-25, 11:50   #14
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har fått fotografbildene fra bryllupet.

Gammel 27-08-25, 11:54   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1281
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Datter (10) redda (blant en hel del annet) et dunderskudd limt oppi høyre kryss i gårskveldens fotballkamp, og det var ganske gøy. Hun er liten, og de høye skuddene er vanskelig for henne, men hun har øvd MASSE og hoppet og strakk seg og fikk fingertuppene på og det var Mestringsfølelse x 100!

Serielaget hennes er altså da fortsatt ubeseiret i 2025. (Ikke at vi teller mål, så klart. )

Storebror keepertrener er superstolt av stjerneeleven sin, det er også ganske hyggelig for mor å se.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-25, 12:49   #16
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Glad og glad, men eg greidde å uttrykke noko skriftleg i dag og eg håpar det kan føre til at andre betre kan forstå meg i min kvardag. Om eg ikkje vart glad så følast det iallfall litt godt å få det ut.

Gammel 27-08-25, 13:28   #17
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Jeg har vært hos frisøren idag, første gang på godt over ett år.
Også er jeg glad jeg har lært meg til å lytte til kroppen, og avlyst morgendagens avtale.

Gammel 28-08-25, 18:13   #18
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Og idag fikk jeg kjøpt 2 bukser på Kappahl. Jeg hater bukse shopping.

Gammel 28-08-25, 23:46   #19
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Og idag fikk jeg kjøpt 2 bukser på Kappahl. Jeg hater bukse shopping.

Ja, jeg elsker de litt kortere "pull on" buksene fra kay/day, jeg har dem i flere farger, og nå har de også kommet i mørk denim. Så en slik ble med meg hjem forrige dagen.

Gammel 29-08-25, 00:05   #20
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Ja, jeg elsker de litt kortere "pull on" buksene fra kay/day, jeg har dem i flere farger, og nå har de også kommet i mørk denim. Så en slik ble med meg hjem forrige dagen.

Interessant! Disse ser ut for å kunne funke som hel-lange på meg. Kanskje jeg rekker innom en KappAhl imorgen.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:28.