|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva har gjort deg glad i dag? #20Jepp, det er mer enn 20 tusen glade innlegg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg er glad for at jeg for noen år siden laget en spilleliste som heter "tirsdag", med bare peptalksanger som man kan spille på vei til jobb på ukas kjipeste dag.
|
|
|
#3 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20I dag er jeg glad fordi det er skikkelig fint solskinn ute. Generelt i denne perioden er jeg glad for at oppstarten på videregående ser ut til å ha gått over all forventning for datteren, som var ganske engstelig på forhånd.
|
|
|
#4 |
|
Lesende
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Litt bakgrunn: Vi er fem som jobbet sammen i 10 år før noen begynte å jobbe andre steder. Vi har holdt kontakten i alle disse åra etterpå, unntatt en av oss som sliter. Nå har vi fått til, tror vi, å møtes i Oslo i ettermiddag. Jeg krysser fingre og tær for at alle kommer. Jeg er glad for et positivt svar, og så får vi se hvordan det går. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20I dag er jeg enkel og er glad for en fin tur med hunden i behagelig, fint vær. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
|
|
|
|
#10 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg unner deg så mye å ha en god leder, Tjorven.
|
|
|
#11 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Minsten har fått tatt blodprøver!
|
|
|
#12 |
|
Lesende
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Den samlingen jeg nevnte litt over her gikk kjempebra. Over alle forventninge faktisk. Jeg ble så glad av det. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20At Lillesøster har tatt SKOLEBILDER!! Både klassebilde OG portrettbilde!
|
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Datter (10) redda (blant en hel del annet) et dunderskudd limt oppi høyre kryss i gårskveldens fotballkamp, og det var ganske gøy. Hun er liten, og de høye skuddene er vanskelig for henne, men hun har øvd MASSE og hoppet og strakk seg og fikk fingertuppene på og det var Mestringsfølelse x 100! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
koko
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Glad og glad, men eg greidde å uttrykke noko skriftleg i dag og eg håpar det kan føre til at andre betre kan forstå meg i min kvardag. Om eg ikkje vart glad så følast det iallfall litt godt å få det ut.
|
|
|
#17 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Jeg har vært hos frisøren idag, første gang på godt over ett år.
|
|
|
#18 |
|
Klare sjøl
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #20Og idag fikk jeg kjøpt 2 bukser på Kappahl. Jeg hater bukse shopping.
|
|
|
#19 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Ja, jeg elsker de litt kortere "pull on" buksene fra kay/day, jeg har dem i flere farger, og nå har de også kommet i mørk denim. Så en slik ble med meg hjem forrige dagen.
|
|
|
#20 |
|
heimføing
|
Interessant! Disse ser ut for å kunne funke som hel-lange på meg. Kanskje jeg rekker innom en KappAhl imorgen. |
|
|
|
![]() |
|
|