|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
trøtt
|
Nei til fyrverkeri i privat regiJeg vil oppfordre alle her inne som er motstandere av fyrverkeri og som ikke har skrevet under til å gjøre det. https://neitilfyrverkeri.no/
|
|
|
#4 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nei til fyrverkeri i privat regiJa, det er helt grusomt |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nei til fyrverkeri i privat regiHar skrevet under. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Nei til fyrverkeri i privat regiSignert!
|
|
|
#7 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Nei til fyrverkeri i privat regiSignert
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Nei til fyrverkeri i privat regiSignert |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Nei til fyrverkeri i privat regiJeg har signert. Selvsagt blir jeg hjemme og inne for å passe på og å trøste/roe ned Mellomste sin pus. Det er vanligvis relativt rolig her omkring, men pusen blir nok skremt likevel. For ikke å snakke om rådyrene som liker seg i stien mellom oss og neste husrekke. Jeg har noen stjerneskudd fra i fjor. Mulig at de blir brukt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
|
|
|
#11 |
|
can-jur
|
Sv: Nei til fyrverkeri i privat regiHar signert. Når såpass mange ikke greier å forholde seg til reglene må det strengere regler på plass. Et alternativ er at det kun selges fra etter kl 18 på nyttårsaften.
|
|
|
|
#12 |
|
lider av tastleksi
|
|
|
|
#13 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Nei til fyrverkeri i privat regi
Det er et alternativ jeg kan støtte. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Nei til fyrverkeri i privat regiJeg har ikke hund som blir skremt av fyrverkeri, men heg jobber skift, og det er veldig irriterende å måtte ligge å høre på smell i mange timer når man skal på jobb tidlig 1. januar. Tror ikke jeg fikk sove før i 3 tiden sist, så det var tungt å våkne kl 6 gitt.
|
|
|
#15 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Nei til fyrverkeri i privat regiSignert. Vi har en hund som nå er livredd alle lyder... og ikke vil gå på tur.
|
|
|
#17 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Nei til fyrverkeri i privat regiJeg har skrevet under - og skjøv dagens lange tur med den gamle hunden (dvs ca 1 time) til før solnedgang. Det smeller litt her nå, men hun er heldigvis rolig foreløpig - men pleier å være veldig redd. Kveldens korte tissepauser i hagen skal gjøres med bånd på. Og jeg skulle virkelig ønske det ble forbudt med fyrverkeri.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#18 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Nei til fyrverkeri i privat regiSignert. Jeg synes det i utgangspunktet er tull med fyrverkeri i privat regi. At dyr, både husdyr og vilt lider, gjør det hele fullstendig tankeløst. Vi er for tiden fosterhjem for en hund, men hun er heldigvis uaffektert av fyrverkeri så langt i hvert fall.
|
|
|
|
#19 |
|
Klare sjøl
Sv: Nei til fyrverkeri i privat regiVi var ute en liten tur rundt 16 tiden. Vi kom ikke lenger enn litt bortenfor porten vår, noen sendte opp og han løp hjem stakkar. Heldigvis har vi kjellerstue han kan være i med oss.
|
|
|
#20 |
|
Slim på hovednerven
Hvor: Rogaland
Sv: Nei til fyrverkeri i privat regiSignert. Jeg har ikke hund lenger, og har heller ikke hatt hunder som har reagert på fyrverkeri, men å la enkeltes ønsker om en mer eller mindre spektakulær opplevelse gå på bekostning av andres rett til trygghet, helse og liv, finner jeg frastøtende. Er i mot fyrverkeri generelt, uavhengig av hvem som har regien. |
|
|
|
![]() |
|
|