|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Den perfekte lampe over spisestuebordet?I apokalypsen kan jeg hvertfall ha en pen (strømløs?) lampe å se på.
|
|
|
#2 |
|
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den perfekte lampe over spisestuebordet?Jeg er forelsket i min løsning på samme problem; jeg skal bytte ut én enkelt takpendel med tre Northern Dokka pendel på rekke og rad over spise-/arbeidsbordet. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Den perfekte lampe over spisestuebordet?De var fine! Jeg har tenkt på denne løsningen også, det var utgangspunktet og jeg prøvde å finne lamper som kunne funke sammen med den vi allerede har, uten hell. Disse var ganske nette, så kan funke bedre enn rislamper.
|
|
|
#4 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den perfekte lampe over spisestuebordet?Den lysrørlampa var stilig!
|
|
|
#5 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Den perfekte lampe over spisestuebordet?Vi har noe lignende denne: |
|
|
|
|
|
#6 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den perfekte lampe over spisestuebordet?https://www.lampegiganten.no/p/quita...oaAqxHEALw_wcB
|
|
|
#7 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Den perfekte lampe over spisestuebordet?Jeg liker Hue-systemet veldig godt, fordi man kan justere i så mange hvitfarger (og vanlige farger hvis man ønsker det, jeg synes det er gøy). Styres i app eller bryter. Jeg har Ensis (svart) over spisebordet, den har over/underlys. Hue har også hengependeler på skinne.
|
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Den perfekte lampe over spisestuebordet?Ja, vi har også hue-systemet i pærer, selve lampene passer ikke så godt inn hos oss. Veldig glad for å kunne styre både styrke og varme i lyset, litt derfor jeg er skeptisk til den jeg opprinnelig fant.
|
![]() |
|
|