|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Administrator
|
Plattform-bytte fredag 15. maiNoen av dere har kanskje sett denne tråden i M2? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plattform-bytte fredag 15. mai
Heeeh! Trodde det var samme her, men man må altså opprette ny konto på test-stedet, ja. Sånn var det. Var det med vilje at lenke til det nye test-stedet kun ble gjort tilgjengelig via M2?
Oss ska verne om livet langs vegen oss går. Ingen kan hauste der dauden sår. Blomen ska bløme og graset ska gro, oss ska ikkje sulke til jorda med blod! Sist redigert av Lille meg : I går kl 09:15. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Klar
|
Sv: Plattform-bytte fredag 15. maiSånn jeg har forstått det så forblir vi her! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Administrator
|
Sv: Plattform-bytte fredag 15. maiJa, jeg har ikke lenket i åpent forum for å unngå at bots skal komme på raid. Test-stedet skal fortsette som plattformen sitt forum, blir nok ryddet litt, mens Foreldreportalen fortsatter her på samme adresse. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Klar
|
Sv: Plattform-bytte fredag 15. mai
Den skjønte jeg ikke. Hva betyr det at teststedet er "plattformen sitt forum"? Blir det to ulike steder? Eller fremside og bakside på Foreldreportalen? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Plattform-bytte fredag 15. maiSå da bare.... henger jeg fortsatt her og venter og ser om det skjer noe? blir et en synlig forskjell, eller er det bare egentlig gjort, vi bare ser det ikke?
|
|
|
#10 |
|
Administrator
|
Sv: Plattform-bytte fredag 15. maiJeg har laget en forum-plattform som kan brukes av flere fora ala FP. Med blogger, lukkede grupper, etc. Helt fritt for Meta og Co. Så om noen har et gammelt forum de vil vekke til live eller ideer til noe de vil starte så gi en lyd. Men jeg har neppe mye tid til annet enn FP før over ferien. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Plattform-bytte fredag 15. maiJeg er på alle tre (?) stedene og skjønner ikke helt forskjellen på diskusjonsforaet og besteforeldreportalen (
|
|
|
#13 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Plattform-bytte fredag 15. maiFor meg er FP mye brunere i "stripene". jeg må finne ut hvordan jeg aktiverer mørk-modus, for testformet er beige på litt lysere beige.
|
|
|
#15 |
|
Administrator
|
Sv: Plattform-bytte fredag 15. maiDa er forumet oppe å går på beste punktum foreldreportalen. Jeg har litt vil ordne før jeg eksponerer det nye forumet for robotsvermen her på hoveddomenet. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Plattform-bytte fredag 15. maiJeg prøvde på test-forumet men måtte logge på med epost-adresse og da funka ikke passordet mitt (som jeg kan).
|
|
|
#20 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Plattform-bytte fredag 15. maiJa, jeg.
|
![]() |
|
|