|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
I farta!!
|
![]() Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Eg er veldig på jakt etter ei Skogstad softshell jakke i brun med litt rosa på str 6 år. Nokon som veit om ein plass?. Har ringt rundt og ikkje fått napp
Strong is the new skinny Sist redigert av Zip : 06-09-07 kl 13:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har hatt Skogstad softshell barn?Du har kanskje vært på hjemmesiden: http://www.skogstadsport.com/skogstad.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Sport1 har de her.
![]() |
#8 |
I farta!!
|
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Hadde ikkje att på Sport1 her, æsj, renska overalt virkar det som.
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Jeg kan stikke innom og kikke om de har den her fremdeles, om du vil. De hadde den forrige uke.
![]() |
#10 |
I farta!!
|
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?
Å det hadde vært supert altså
![]() |
#11 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Jeg gjør det da i dag eller morgen og sier fra her. Skal jeg henge den av om de har den?
![]() |
#12 |
I farta!!
|
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Ja kanskje eg kan få dei til å sende, evnt så kan eg betale til deg no i tilfellet dei har og du orker handle og sende den. Ellers kan eg ringe dei å høre hvis du heng av ja
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Jepp. Kontakter deg om de har flere.
![]() |
#15 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Ja, det kan du og. De er stengt nå, men jeg kan lete opp nr.
![]() |
#17 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Vi kjøpte brun til storebror, og da hadde de mange i brun/rosa igjen på www.jobbogfritid.no |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
I farta!!
|
![]() Sv: Nokon som veit kvar dei har att Skogstad softshell barn?Å tusen takk for tips Canisa
![]() |
|
|