Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Sterk link med barn involvert (dagbladet)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-07, 19:55   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sterk link med barn involvert (dagbladet)

For en grusom verden.. hvem gjør sånt?
http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/09/12/511876.html

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 19:57   #2
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Satte fyr på femåring (sterk link)

Grusom verden vi lever i!

Gammel 13-09-07, 19:58   #3
Left
Passiv

Standard

Ja, jeg har ikke ord. Og helt uforståelig.

Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 20:02   #4
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg akter alldeles ikke å gå in på den linken.
Jeg orker ikke engang å ta innover meg det som står i overskriften i denne tråden, men det er jo umulig å unngå å se den når den ligger her. Hvorfor må du lage en tråd med en sånn tittel i de hele tatt?

Vennligst nøy deg med "sterk link" eller noe generelt hvis du på død og liv må legge ut sånt. Jeg vil ikke høre om sånne historier!

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 20:13   #5
Anonyma
Aktiv

Anonyma sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Hjemme
Anonyma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Stakkars, stakkars gutt! Jeg er målløs, dette er ikke mennesker engang, men monstere! Jeg får helt vondt i magen av å tenke på hvor redd han må ha vært og hvor store smerter han må ha gjennomgått. Helt vanvittig grusomt!

Gammel 13-09-07, 19:59   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Herregud, det er det verste ... MONSTRE! Hva var motivet? Jeg blir kvalm.

Gammel 13-09-07, 20:06   #7
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ingen som tvinger noen å klikke nei.
Hva skulle jeg skrevet det i innlegget i stedet da? Feks skrevet "dagbladet" i overskrifen og det det gjalt i innlegget? Hadde du ikke klikket på det da?
Død og liv.. vel. Syntes faktisk sånt trenger bli belyst jeg. Kanskje jeg er naiv men jeg tror ikke verden blir bedre av å tie ting i hjel. Tvert i mot.
Tror man må holde seg helt unna medier og diskusjonsforum om man ikke skal komme over triste ting.

Sist redigert av Pastill : 13-09-07 kl 20:11.
Gammel 13-09-07, 20:20   #8
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Ingen som tvinger noen å klikke nei.
Hva skulle jeg skrevet det i innlegget i stedet da? Feks skrevet "dagbladet" i overskrifen og det det gjalt i innlegget? Hadde du ikke klikket på det da?
Død og liv.. vel. Syntes faktisk sånt trenger bli belyst jeg. Kanskje jeg er naiv men jeg tror ikke verden blir bedre av å tie ting i hjel. Tvert i mot.
Tror man må holde seg helt unna medier og diskusjonsforum om man ikke skal komme over triste ting.

Signerer.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 20:14   #9
Pastill
Pauset

Standard

Supert at han får hjelp nå da. Det finnes postitive ting med media og.

Gammel 13-09-07, 20:22   #10
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sterk link med barn involvert (dagbladet)

Jeg vil bare si takk for at overskriften ble endret.
Unødvendig å lage så detaljerte overskrifter.

Gammel 13-09-07, 20:29   #11
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil også takke admin for at overskriften ble endret.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-07, 20:33   #12
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så grusomt.

Gammel 13-09-07, 20:31   #13
Pastill
Pauset

Standard

Lover å legge meg mer på en mer virkelighetsfjern linje fra nå av.
Tipser om at det kan være dumt å lese aviser.

Gammel 13-09-07, 20:36   #14
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ER mer behagelig å stikke hodet i sanden.. helt riktig det..

Hvorfor svarer du på en slik ubehagelig måte? Din måte å se verden på er ikke den eneste riktige.

Tipser om at det kan være dumt å lese aviser.

Ja, det kan det, og man kan også velge selv når en går inn i en avis.

Gammel 14-09-07, 07:34   #15
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

En avis leser man gjerne én gang.
Det er noe helt annet enn å bli påminnet en grusom sak hver gang man åpner FP.

Gammel 14-09-07, 09:38   #16
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Åpner heller ikke den linken.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-07, 09:46   #17
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Uff, stakars liten!
Jeg håper virkelig han får god behandling i USA og at han får ett godt liv til tross for alt han har opplevd!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 10:06   #18
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Det var en fæl sak, men allikevel tennes et håp, i og med at han FÅR hjelp!

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 10:19   #19
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

En grusom sak.
Jeg synes faktisk det er bra at man kan lese at slike ting hender.
(skulle ønske jeg slapp det fordi det ikke skjedde da vel og merke)

Det fine er at gutten får hjelp da, selv om det blir en lang og sikker smertefull behanding.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.