Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Ang. prikker

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-07, 21:28   #1
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Ang. prikker

Altså.....Jeg forstår hvordan jeg gir prikker. Men hvordan legger jeg til smileys i kommentaren til prikkene?

Gammel 18-09-07, 21:29   #2
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ang. prikker

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Altså.....Jeg forstår hvordan jeg gir prikker. Men hvordan legger jeg til smileys i kommentaren til prikkene?

Du skriver inn kodene. Feks: :) :D :lol: :haha: :sparke:, sistnevnte er den du bruker i innlegget over. Alle smilier har slike tekstkoder, enkelte er intuitive, andre ikke, det er bare å begynne å pugge.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 21:32   #3
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Du må skrive koden. Feks er :dulte:, altså et kodeord med kolon forran og bak.

Gammel 18-09-07, 21:33   #4
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Du må skrive koden. Feks er : dulte : med kolon forran og bak ordet (ingen mellomrom, det satte jeg bare nå for å ikke lage et smilefjes av det). Du ser hva kodene er hvis du holder musen over smilefjesene

Det er mye kulere å demonstrere slik: [noparse]:dulte:[/noparse], Him.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 21:34   #5
him
Leser

him sin avatar

him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det er mye kulere å demonstrere slik: [noparse]:dulte:[/noparse], Him.

I live, I learn. (Men jeg retter tydeligvis ikke fort nok, da )

Gammel 18-09-07, 21:33   #6
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Du må skrive koden. Feks er : dulte : med kolon forran og bak ordet (ingen mellomrom, det satte jeg bare nå for å ikke lage et smilefjes av det). Du ser hva kodene er hvis du holder musen over smilefjesene

Ikke sparkesmilyen. Den heter "skrape" ifølge den gule teksten. Og denne heter "stick out tongue".

Gammel 18-09-07, 21:35   #7
him
Leser

him sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Ikke sparkesmilyen. Den heter "skrape" ifølge den gule teksten. Og denne heter "stick out tongue".

Upsideisi, du har helt rett, og jeg tok feil. Skal rette opp innlegget mitt.

Gammel 18-09-07, 21:38   #8
Frantzen
Passiv

Standard

Upsideisi, du har helt rett...

Ååhhh! Du sa upsideisi!!

Svar med sitat
Gammel 18-09-07, 21:41   #9
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Tusen takk for svar!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:39.