|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
trenger lading
|
![]() 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Dere som fyller kalender selv, alle har vel noen gode ideer, og faste ting, men det er fint med inspirasjon fra andre kanskje? Og alle vil vel være ut i GOD tid...hehe
![]() |
#2 |
Fornøyd
|
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Her skal jeg jammen følge med, for i år blir det kalender på eldstemann (og dermed også minsten, når jeg tenker meg om - han er jo da nesten året og vil selvsagt også pakke opp noe).
![]() |
#4 |
seru
|
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Vi hadde puslespillbiter i fjor. En eller tto biter som passet sammen hver dag. Siste brikkene kom på julaften. Det var vel et puslespill med julemotiv. Tror sannelig vi kjører da capo i år, da hun var så liten i fjor. Miljøvennlig og sukkerfritt.
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Barna:
~Maybe it's time to heal~ Sist redigert av Kirsebær : 25-09-07 kl 22:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
trenger lading
|
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?
hehe... Det hadde jeg glemt... jeg hadde kalender til gubben før (da vi var nyforelsket...
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
Jepp, vi laget også julekalendere til hverandre i gamledager da alt bare var fryd og gammen. Nå kan man trygt si at ting ikke er fryd og gammen lengere, så i år blir det julekalender av den grunn. Vil på en måte vise ham at jeg er glad i ham og vil bruke tid på ham uansett hvordan framtiden vår ser ut.
![]() |
#8 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Jeg har ferdige lister liggene i veska, men orker ikke hente.
![]() |
#9 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Kalendergave som er garantert suksess er prompeputer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Venter en til det store handlerushet betaler en mye mere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Er det ikke bedre å gjøre seg delvis eller helt ferdig tidlig? Så slipper man julerushet? Jeg hører hele tiden folk syte og klage over at jula er så dyr og så stressete, men det kommer som regel fra folk som venter til siste liten med å handle inn alt. Ikke rart det blir stress da? Jeg liker å bruke desember på koselige ting, og ikke stresse rundt for å handle meg ihjel.
![]() |
#14 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?:graver seg ned og går i hi:
![]() |
#15 |
trenger lading
|
Var venninna mi som ligger "strandet" på føden med termin i desember som minnet meg på det....
![]() |
#16 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Jeg er en kjip mamma, som synes det er tull å bruke mange hundre kroner på kalendergaver rett før jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Aha, kom på at det er mannens tur å lage kallender til meg i år.
![]() |
#18 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Vi har kastet oss av kjøpekarusellen og har opplevelseskalender med pølsegrilling ute, spillekveld, julegaveverksted, helgefrokost på en tirsdag, kveldsmat i turløypa etc. Vi startet i fjor og ungene er storfornøyde. Vi voksne også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
godt brukt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Tankefull
|
![]() Sv: 3 måneder til jul, men hva med en "ideer til kalendergaver-tråd"?Her blir det en blanding av aktiviteter og små gaver.
![]() |
|
|