|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvor bestille kalender fra nettet?Ja,som tittelen sier vi skal bestille kalender fra nettet med bilder av Lille på. Hvem er best og billigst å bruke? Antar noen her inne vet det så slipper jeg å lete nettet rundt :lat:
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvor bestille kalender fra nettet?Jeg bestiller fra fotoknudsen. De største koster ca 300 kr, men iom at jeg skal ha tre stk så får jeg de for ca 200 pr stk. De er fine.
![]() |
#4 |
Stiv
|
![]() Sv: Hvor bestille kalender fra nettet?Er veldig godt fornøyd med Eurofotos kalender i CD-coverstørrelse. Liten og nett å ha på skrivebordet eller i en hylle. Grei pris er det også
![]() |
![]() |
#7 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bestille kalender fra nettet?Har bestilt fra www.kortshop.com flere år på rad og er superfornøyd. De ser veldig proffe ut
![]() |
![]() |
#8 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor bestille kalender fra nettet?Japan foto vant vel siste test på fremkalling og slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|