|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilken startside?Hvilken startside har du, og hvorfor bør man evt. velge den du bruker?
|
|
|
#3 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Sv: Hvilken startside?Jeg har VG, fordi jeg liker å være orientert om hva som skjer.
|
|
|
|
#6 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvilken startside?I Firefox har jeg Gmail som startside (jeg skal jo alltid lese mail), i IE har jeg blank side (det går raskest å laste), og Opera starter med de sidene jeg hadde oppe sist (det vil minimum si FP, Ordnett, Store norske leksikon og sannsynligvis en eller to av bloggene mine).
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Hvilken startside?Jeg har startsiden, for der finner jeg alt jeg trenger.
|
|
|
|
#8 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvilken startside?...
"Natten her, er ikke bare et stjernevær. Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.) Sist redigert av Aminta : 07-11-07 kl 17:44. Årsak: Endret det, svart senere i tråden. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilken startside?Her i Firefox har jeg visst Skandiabanken, men det er en levning etter tider da Firefox bare ble brukt til bank og Safari til resten. I Safari har jeg Google, og i Firefox på jobb-pc-en har jeg Gmail.
|
|
|
#12 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvilken startside?Google, den blir brukt mest.
|
|
|
#14 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilken startside?Har google i menylinjen (eller hva den linjen heter) og din side som startside.
|
|
|
#17 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvilken startside?
Må signere her nå, har endret på det, veldig praktisk å ha alle tab's der når man åpner igjen så man bare kan fortsette
|
|
|
#18 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hvilken startside?På hjemmePCen har jeg vårt private Intranett som startside, på jobb får jeg ikke byttet fra arbeidsgivers hjemmeside. Dvs. hver gang jeg legger inn noe annet, og det er jo mye der ute som er bedre, så slår den seg over når jeg kobler opp mot jobben igjen |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Hvilken startside?www.google.com/ig , min personaliserte google-side med en haug med newsfeeds og gmail. |
|
|
|
![]() |
|
|