|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#4 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Faen så provoserendeDet hørtes veldig ut som min far. Står det en foppalkamp på i bakgrunnen må det stå mens vi spiser middag. Om JEG har lyst til å ha mine greier i bakgrunnen, så trenger vi matro.
![]() |
#7 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Faen så provoserendeHun er jo en mor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Faen så provoserendeMin mor er ikke sånn (vi liker samme møkka). Min svigermor derimot ...
Lofottorsk i nordens Paris Sist redigert av Canisa : 15-10-06 kl 23:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Faen så provoserendeHehe, her følges enhver tv-seanse av en obligatorisk tale fra min mor om hvor lite hun ser på tv, hvor mye søppel det er å se på, etc. Jeg sitter
![]() |
#13 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Faen så provoserende
... eller som etter å proklamert at det du ser på er teit, så setter seg ned og avbryter hvert 30. sekund med spørsmål... "Hvem er det?" Hvorfor gjorde hun det?" Hvorfor lo du nå, det skjønte jeg ikke". Og så bortetter.
![]() |
![]() |
#14 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Faen så provoserendeMin mor følger med på en haug med programmer. Det passer henne dårlig at vi kommer på besøk til visse klokkeslett og visse dager. Det gneldrer hun om også. I neste åndedrag klager hun over for lite besøk. Altså; det blir stort sett galt uansett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
stille
Hvor: Tønsberg
Jeg spurte akkurat far om han synes jeg er som min mor, eller om han tror jeg kommer til å bli sånn etterhvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Hehe, her er det omvendt. Her er det mamma som MÅ lese og svare på sms selv om det er midt under et måltid, eller selv om noen som snakker til henne er midt i en setning. Akkurat når maten er servert bare MÅ hun ta en telefon, gjerne gratulere noen med dagen som hun ikke har snakket med på fire år, slik at det blir litt av en samtale. Akkurat når vi skal gå ut bare MÅ hun sjekke mail eller nettbanken eller noe annet først. Jeg føler av og til at jeg må oppdra en tenåring: Ikke skriv sms mens du kjører bil mamma
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() |
|
|