|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?Ikke alltid. Det kommer an på hvor og hva jeg skal spise. Jeg løper ikke villmann rundt for å finne et toalett slik at jeg kan vaske hender om vi er på et bakeriutsalg f.eks. |
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?Nei, jeg gjør nok ikke det. Vasker hendene ofte, selvsagt etter hvert dobesøk og før vi spiser middag, men vasker ikke hendene hver gang jeg skal putte noe i munnen med mindre hendene er skitne.
|
|
|
#4 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?Ja, og hvis ikke jeg finner en vask bruker jeg en slik spritflaske sak jeg har i veska.. ( om jeg er ute.. )
|
|
|
#5 |
|
Opp og ned
|
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?
|
|
|
#6 |
|
<*(((<
|
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?Jada, slikker dem rene før hvert måltid. :renslig: |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?Den saken jeg bruker er veldig mild mot hendene, så det føles bare godt. Jeg tar ikke lett på håndhygiene, når det er så mye som kunne vært unngått med en liten vask.
|
|
|
#8 |
|
Live and let live
|
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?Nei, det gjør jeg ikke tror jeg. Jeg går ikke å vasker hendene før jeg henter meg et eple i kjøleskapet liksom. Men så vet jeg oftest at jeg har rene hender og ikke har tatt i noe spesielt (for hadde jeg gjort det, så hadde jeg vasket hendene etter det, så da ville de jo være rene).
|
|
|
#9 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?Jeg personlig er nok ei urenslig jente som ikke vasker fingrene hver gang..
|
|
|
#13 |
|
Teller ned
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?Er som deg, Guniss, ei grisejente. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#15 |
|
Teller ned
Ikke si det til noen, men jeg elsker å drikke vann av springen, akkurat som da jeg var jentunge. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Vasker du hender hver gang du skal spise noe?Ja stort sett så gjør jeg det. Om jeg har vært ute i byen er det det første jeg gjør når jeg kommer inn døra, føler at hendene er ekle før jeg har fått gjort det. Om jeg spiser på kafé er jeg som oftest ganske nøye på å bruke bestikk og tar ikke i maten.
|
|
|
#20 |
|
Textrovert
|
|
![]() |
|
|