|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Leser du tegneserier?I såfall hvilke? |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: Leser du tegneserier?Ja. Alt jeg kommer over, nesten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Leser du tegneserier?
Så hyggelig, det skal jeg nevne for henne da blir hun glad |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Populærkulturjunkie
|
Hehe verden er liten. Hun vil helt sikkert illustrere boken din når den kommer opp av magen, hun trenger all jobben hun kan få. Man blir ikke rik av og være tegner i Norge |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Leser du tegneserier?Jepp, det gjør jeg
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leser du tegneserier?Nei det gjør jeg ikke.
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: Leser du tegneserier?Javisst.
![]() |
#10 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Leser du tegneserier?Ikke systematisk, men jeg liker Nemi og Pondus greit. Har også sansen for Tintin.
![]() |
#11 |
trøtt
|
![]() Sv: Leser du tegneserier?Ja, men ikke like mye nå som før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Leser du tegneserier?Nå er jeg yrkesskadd siden jeg jobber med det, men jeg leser avsindige mengder tegneserier. Det har jeg for så vidt gjort i alle år, men nå slipper jeg og betale for det |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Borte
|
![]() Sv: Leser du tegneserier?Jada. Jeg leser mest Donald og Billy, men kan også lese Pondus og Nemi med stor entusiasme og glede. Gamle MAD er også kult.
![]() |
#14 |
flisespikker
|
![]() Sv: Leser du tegneserier?Karine Haaland er veldig bra. Og Foxtrot er en morsom serie, og Vindens passasjerer er en bra tegneserieroman. Og ja, vi har mye annet i hyllene - Manara og Moebius og Will Eisner og andre. Og Carl Barks, selvsagt.
![]() |
#15 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Leser du tegneserier?Leser mye tegneserier ja, ikke så mye sånne serie-tegneserier i avisene mer tegneserienovellestil, sin city, preacher, fables og sånne ting.
![]() |
#17 |
Populærkulturjunkie
|
Da må jeg nesten bedrive litt reklame her: serieverket gir ut meget gode serieromaner på norsk. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|