|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du, eller vurderer du å gi en geit eller et esel i julegave? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
64 | 60,95% |
Nei |
33 | 31,43% |
Vet ikke |
8 | 7,62% |
Deltakere: 105. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Gi en geit i gave! (Kirkens Nødhjelp)Har dere gitt, eller vurderer dere denne gaveformen til jul? |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Gi en geit i gave! (Kirkens Nødhjelp)Næmmen! Hvordan kom den "tommelen ned" med?? |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi en geit i gave! (Kirkens Nødhjelp)
![]() |
#4 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi en geit i gave! (Kirkens Nødhjelp)Vi ga bort geiter og høner i fjor. Det kan nok hende at det er noen som får det i år igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Gi en geit i gave! (Kirkens Nødhjelp)Jeg har ikke gitt det før, men vurderer det i år. En fin idè, syns jeg! |
![]() |
![]() |
#6 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Gi en geit i gave! (Kirkens Nødhjelp)Har bestilt 5xhøner. Tenkte jeg skulle henge kortene som følger med, på vinflasker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
God ide!
![]() |
#9 |
|
![]() |
#10 |
Peppy!
|
![]() Sv: Gi en geit i gave! (Kirkens Nødhjelp)Vi gav det til foreldrene våre i fjor. Det var stor suksess, men jeg synes det blir litt fantasiløst å gi det igjen i år. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal finne på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Gi en geit i gave! (Kirkens Nødhjelp)Ga bort geiter og høner i fjor, i år handler jeg heller noe på en eller annen Rettferdig butikk. Kjedelig for mottakerne å få et kort med ei høne på to år på rad, om man aldri så mye støtter en god sak. Da støtter jeg heller den gode sak på andre måter.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gi en geit i gave! (Kirkens Nødhjelp)Har kjøpt ei geit |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Gi en geit i gave! (Kirkens Nødhjelp)Vi ga bort en gris som konfirmasjonsgave i fjor. Konfirmanten, som er av den veldig snille og idealistiske typen, ble fornøyd. I hvert fall når han skjønte at han faktisk slapp å ha grisen hjemme hos seg. Kan gjerne gi bort noen dyr videre også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Gi en geit i gave! (Kirkens Nødhjelp)Endel i familien som ønsker seg en geit, og de skal få. Og jeg sier til alle som ikke vet hva de ønsker seg, at da gir jeg dem en geit.
![]() |
#17 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Gi en geit i gave! (Kirkens Nødhjelp)I fjor ga jeg kyllinger og geit i julegave til mor og besteforeldre.
![]() |
#20 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Gi en geit i gave! (Kirkens Nødhjelp)Jeg har tenkt å gi det til alle besteforeldrene i år. Det er alltid like vanskelig å finne gave til de, da de har alt. En geit er jo en ypperlig ide.
![]() |
|
|