|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
![]() |
Argh! Møkkalege!Nå er jeg både sint og frustrert. Prøvde å få legetime på mandag. Første ledige var 21.desember
|
|
|
|
#2 |
|
Siste nytt!
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Arg. Møkkalege!Bruk legevakta på kveldstid, så slipper du dette styret med timebestilling.
|
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Arg. Møkkalege!Har ikke legesenteret nettside? Veldig enkelt å bestille på nettet. |
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Arg. Møkkalege!
Ingen nettsiden. Tror ikke de vet hva det er
|
|
|
|
#5 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Argh! Møkkalege!Høres ut som om senteret er dårlig drevet! Når du har gjort alt du kunne for å få akutt-time (dvs ringt fra åpningstid og bare fått opptatt) så ville jeg forlangt å få en av akutt-timene neste dag. Selv om "det ikke er mulig". Ellers er det jo bare flaks som avgjør om man får akutt-time jo - dvs hvilken heldiggris som kommer gjennom på telefonen.
|
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Argh! Møkkalege!
Ja, det er bare flaks
|
|
|
|
#7 |
|
Steiketakkehatar
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
|
|
|
#8 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Argh! Møkkalege!Det høres jo helt håpløst ut. Du kan jo ta det opp med legen din når du endelig får time, og si at du vurderer å bytte lege for det er helt håpløst å få time.
|
|
|
#9 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Argh! Møkkalege!Legen vår har det på samme måten. En må ringe kl. 8, og timene kan bli fort fullt. Men heldigvis er det flere leger på samme senter, så har legen vår fullt, så får vi hos en annen. Har kun en gang hatt problemer med å ikke få time (det gjaldt en av ungene), og da fikk jeg ut av kontorsøstra til slutt at om jeg bare dukket opp så kunne de faktisk ikke sende oss hjem igjen mot min vilje uten at en lege hadde tittet på ungen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Argh! Møkkalege!Sånn er det hos fastlegen min og.
|
|
|
|
#12 |
|
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() |
Sv: Argh! Møkkalege!Det er vel viktigere at du føler deg godt mottatt... Jeg syes du skulle prøve å få byttet, jeg!! Hvor lang avstand er det snakk om?
|
|
|
#14 |
|
Shake it out!
|
Sv: Argh! Møkkalege!For et system!
|
|
|
#15 |
|
Helt konge
|
Sv: Argh! Møkkalege!Det hørtes ut som et vanvittig opplegg. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Einsam
|
Sv: Argh! Møkkalege!For et system!! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Argh! Møkkalege!Sånn er det der vi har fastlege også....Jeg pleier å begynne å ringe dit 5 minutter før de åpner hvis jeg trenger akutt-time. Noen ganger er jeg heldig.
|
|
|
#18 |
|
Aktiv
![]() |
|
|
|
|
#19 |
|
Ser lyst på livet
|
Jeg leste det som at du var irritert på kontoret, så det var egentlig et svar på innlegget om at du burde skifte fastlege ... |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Ekvilist
|
Sv: Argh! Møkkalege!Det er en grunn til at jeg bruker privat legesenter (Aleris), selv om jeg i utgangspunktet ikke ønsker å gjøre det. Vi får alltid time på dagen når det er nødvendig, og slipper å sitte på venterom i timesvis slik vi har måttet hos de to foregående fastlegene jeg har brukt. Behov for time samme dag har alltid betydd timesvis hos legevakta på kvelden.
|
![]() |
|
|