|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Nobels Testamente og Livstid av Liza MarklundNokon som har lest dei? |
![]() |
![]() |
#2 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Nobels Testamente og Livstid av Liza Marklund..Alle bøkene i den serien følger vel på hverandre kronologisk, og kan også leses uavhengig av hverandre.
![]() |
#3 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Nobels Testamente og Livstid av Liza Marklund..Jeg syns begge er veldig bra, og hadde absolutt lest Nobels testamente først.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Nobels Testamente og Livstid av Liza Marklund..Pamina: |
![]() |
![]() |
#5 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Nobels Testamente og Livstid av Liza Marklund..Det tror jeg den er, vi har den på lydbok - veldig ok på lange kjøreturer!
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Nobels Testamente og Livstid av Liza Marklund..
|
![]() |
![]() |
#7 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nobels Testamente og Livstid av Liza Marklund..Jeg har önsket meg den nye til jul, og naa skal jeg jammen lese Nobels testamente paa nytt för jul slik at det blir ekstra göy med den nye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Nobels Testamente og Livstid av Liza Marklund..Jeg har lest begge.
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Nobels Testamente og Livstid av Liza Marklund..Jeg har lest Nobels Testamente, og ble ikke så engasjert at jeg løp for å kjøpe noen oppfølger. Nå kommer jeg jo sikkert til å gjøre det, bare fordi jeg blir nysgjerrig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Nobels Testamente og Livstid av Liza MarklundHar lest alt unntatt den siste av Marklund. Den siste står på ønskelista til jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nobels Testamente og Livstid av Liza MarklundJeg har gått og ventet på siste boka hennes siden jeg ble ferdig med Nobels testamente i vår. Jeg digget den. Hører på lydbok og er nå igang med Livstid. Selv om bøkene kan leses uavhengig av hverandre ville jeg absolutt lest Nobels testamente først. Det er så mye som blir ført videre i den siste boka. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Nobels Testamente og Livstid av Liza MarklundJeg har begynt på Livstid nå, men har ikke lest Nobels Testamente først. Det går helt fint. Er du i tillegg kjent med Anikka som romanfigur, så er det nok ikke noe problem å lese dem i motsatt rekkefølge.
![]() |
|
|