|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Ny PC... eller Mac - trenger kjøpehjelpJeg har aldri i mitt liv kjøpt PC selv. Well, det er blank løgn, kjøpte en i 1989 til kr 30 000 (sic!), men den ble fort alt for liten og utdatert og mangelfull osv. I dag er PC/Mac-markedet noget anderledes. Jeg har lest trådene i forbindelse med Rypejentas Mackjøp og ble ikke mindre fristet til å handle Mac av den grunn, for å si det pent.
Alle råd og tips mottas med takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
<*(((<
|
![]() Sv: Ny PC... eller Mac - trenger kjøpehjelpUsikker på skriveren (dvs. jeg gidder ikke sjekke), men en Macbook Pro burde dekke resten. Der kan du velge mellom matt eller glossy ("glare") skjerm, to skjermer er deilig uproblematisk i Mac OS X, grafikkortet er kraftigere enn vanlig Macbook. Trådløs nett og blåtann er standard på alle Macbooks. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny PC... eller Mac - trenger kjøpehjelpEplehuset (i Oslo) er den som ligger i Operapasasjen, der det lå veskebutikk før? Glossy skjerm har med øynene å gjøre, de tåler ikke skinnende ting særlig lenge, men jeg kan jo se. Det er ikke sikkert det er så ille som jeg tror. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
<*(((<
|
![]() Sv: Ny PC... eller Mac - trenger kjøpehjelpI følge Lexmark selv skal skriveren din funke fint med OS X. :burde egentlig jobbe: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|