|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() God jul og såntJeg er sikker på at dere kommer til å savne meg ustyrtelig mye når jeg forsvinner herfra for jula. Faktisk, så tror jeg dere like gjerne kan avlyse julen.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God jul og såntHa en fin jul |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: God jul og såntJeg tror nesten jeg må okkupere pc-n til min onkel når vi skal på andredagsbesøk dit, ja.
![]() |
#10 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: God jul og såntJeg tror vi må luske oss hjem til nyttårsaften. Det er litt kjipt, siden ungene her nede ikke går nyttårsbukk.
![]() |
#11 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: God jul og såntGod jul da, Sitron!
![]() |
#12 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: God jul og såntGod jul!
![]() |
#13 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: God jul og såntJa, sant det hørtes ut som en grei vri? Og med både Kabelsatankostyme og Jack Sparrow kostyme, så burde de vel være klar for dyst.
![]() |
#14 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: God jul og sånt
Jack Sparrow
![]() |
#15 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: God jul og såntGod jul!
![]() |
#17 |
flisespikker
|
![]() Sv: God jul og sånt
"I try to work through the pain," for å sitere Wilson (i House M.D.).
![]() |
#18 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: God jul og såntGod jul! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Type R ;)
Hvor: Nord
![]() Sv: God jul og såntHa en fin jul , Sitron
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Ønsk deg dette til jul :)
Når du klikker "Koble til", finner programmet den beste tilgjengelige dataforbindelsen for deg og kobler deg opp på internett. Med Telenors nye Turbo 3G-nett (HSDPA) vil du vanligvis få overføringshastigheter på 0,5-1,5 Mb/s. Det tilsvarer hastigheten med vanlig bredbånd hjemme. Det nye Turbo 3G-nettet ble åpnet 1. november og er bygget ut nettopp med tanke på Mobilt Bredbånd. I første omgang er det tilgjengelig i de store byene og på sentrale vintersportsteder. Men det bygges stadig ut på flere steder. Hvis Turbo 3G ikke er tilgjenglig der du er, velger programmet mellom vanlig 3G, EDGE og GPRS som er andre mobile dataforbindelser med lavere hastighet. ![]() Det geniale er at du ikke behøver å tenke på hvilken teknologi som skal benyttes, eller å koble PC-en til en kabel eller mobiltelefon. PC-en finner selv den raskeste mobilforbindelsen som fungerer der du er akkurat nå. Du klikker bare på Koble til, så er du online. Hvis du er innenfor en av Telenors trådløse internettsoner (WLAN), kan du velge å benytte dette i stedet. Da får du hastighet på 2,0-10 Mb/s. Dette må du foreløpig velge selv på PC-en. Meget godt mottatt Markedssjef i Telenor Ole Andreas Ræstad forteller at forventningene til Mobilt Bredbånd har vært store og at produktet er blitt godt mottatt. - Vi ønsker å gi folk den gode bredbåndsopplevelse, også når de er på farten. Vi håper folk nå får anledning til å bruke mange av tjenestene de bruker på ADSL hjemme, også når de er hytta eller ute på reise. Og så er det utrolig enkelt å bruke. - Jeg har vært på rundtur i Norge i 14 dager og har snakket med mange fornøyde brukere av Mobilt Bredbånd. Det har fungert utrolig bra, det er nesten som å sitte på jobben. Å laste ned musikk og lydbok og å se fotball går vesentlig mye raskere enn tidligere. Dette er så enkelt at de som er over 60-70 år som ikke har brukt internett mye før, nå har et så enkelt produkt at det passer dem. En PC og USB-modemet er jo alt du trenger, sier Ræstad entusiastisk. God omtale ![]() "Testresultatene er overraskende klare. Telenor er imponerende stabile og gir det vi vil kalle skikkelig bredbåndsfølelse på 18 av 22 målesteder. Dette er hastigheter det er behagelig å surfe på, og slik har det ikke vært tidligere", skriver Dagens IT (dn.no) som også konkluderer med at det bare finnes en konge i hovedstaden, Telenor. Priser Abonnementstypene for Mobilt Bredbånd fra Telenor er tilpasset forskjellige brukergrupper:
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|