|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Kor skal du feriere i år? | |||
| Sørlandet |
|
20 | 19,05% |
| Østlandet |
|
20 | 19,05% |
| Vestlandet |
|
16 | 15,24% |
| Nord Norge |
|
14 | 13,33% |
| Asia |
|
6 | 5,71% |
| Amerika |
|
1 | 0,95% |
| Afrika |
|
2 | 1,90% |
| Europa |
|
61 | 58,10% |
| Oseania |
|
0 | 0% |
| Annet |
|
13 | 12,38% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 105. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Skal du på ferie i sommar?Kor skal du??? Poll kjem.. |
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal feriere på Vestlandet, hos foreldre,søsken og svigers. So ikkje så altfor spennande på ferie fronten i år. Helt greit sidan vi tok oss godt ut i fjor |
|
|
|
#3 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal nok til Vesterålen, der vi har hus, og så håper jeg at ungene og jeg kan ta en tur til Oslo, kanskje med tog. De vil gjerne til Tusenfryd.
|
|
|
#5 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??Jeg huket at for Sørlandet, for jeg er ganske sikker på at vi tar en tur i Dyreparken med vår lille zoolog. Ellers ingen sommerplaner overhodet. Besøk hos besteforeldre i Vestfold teller ikke, det er jo under en time unna.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tante Sofie
|
Sv: Skal du på ferie i sommar?Vi har ikke spikret datoene enda, men det blir noen turer til Kreta i løpet av 2008. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??I år skal vi til Sørlandet en tur, ei her som må levere et ukjent antall "bapper" til Kaptein Sabeltann
|
|
|
#8 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Skal du på ferie i sommar??Annet dvs, vi har ikke bestemt helt enda. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Skal du på ferie i sommar??I sommer skal vi ha tre uker med campingvognen. Da blir det vel sikkert nord - Sverige, Lofoten eller Trøndelag. Vi var i sør - Sverige i fjor, så det blir ingen slik langtur i år.
|
|
|
#11 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal to uker til Kreta. Pappa betaler.
|
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi drar på hytta i kragerø, å så tar vi masse småturer ut fra der. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi snakker om å dra til Thailand, men har ikke bestilt noe enda. Sist redigert av løve70 : 03-01-08 kl 13:41. Årsak: La til mer |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??Jeg er student, så de store krumspring blir det ikke, men har vurdert å ta ei uke i Hellas, eller et sted varm på høsten. Skulle egentlig avgårde med venninne i mai, men dette blir antakelig skrinlagt pga at hun har et samlivbrudd på trappene |
|
|
|
#16 |
|
Står på egne ben
Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal til Tyrkia i 2 uker, også skal vi nok være en del hjemme på Østlandet siden vi må dele oss litt ang. ferie midt på sommeren, så håper jeg vi kan få oss en tur til Sverige på camping. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Follo
![]() |
Sv: Skal du på ferie i sommar??Vi skal til Kroatia i sommer, 2 uker
|
|
|
#18 |
|
Miss Distriktsnorge
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal du på ferie i sommar?Utvikler ting seg i "riktig" retning, så blir det ferie på Hvaler og i Tyrkia. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Audacious
|
Sv: Skal du på ferie i sommar??I år blir det Sørlandet og Østlandet på oss, var på "ordentlig" ferie i fjor og sparer til neste år.
|
![]() |
|
|