|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Regntøy med fór?Det kunne jeg tenkt meg. Har sett flere steder, men vet ikke hva som er best? |
|
|
|
#2 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regntøy med fór?Vi har et Helly Hansen - sett. Tror jeg kjøpte det på http://www.trumf.no/Trumf/ProductCat...riantId=062311. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Regntøy med fór?I barnehagen vår ville de helst ikke ha det med mindre det var gummikant nederst (til midt på leggen og nesten til albuen) på grunn av at vannet trekker opp i foret om det er for helt ned til kanten.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Regntøy med fór?
Finnes det da? Jeg ser jo "faren" ja. |
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Regntøy med fór?Regner med at det blir vanskelig å finne regntøy med fór bare fra knærne og opp, men det må da gå an å klippe det av? |
|
|
|
#8 |
|
Sperret
Hvor: Down by the water
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eldste min har cubus sitt, der er det ikke foret nederst på ermene og beina, men det brukes egentlig lite da han har to vanntette vinterdresser. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Regntøy med fór?Reflex har tynt-tynt for i regntøyet. Før det hadde Iben noe fra Abeco eller noe lignende med fleecefor i. Det gikk jo bare an å bruke når det var kaldt.
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: Regntøy med fór?Vi har regntøy fra Coop til begge guttene. Det var med løst fleecefor inni som kunne brukes som egen fleecejakke og fleecebukse. Vi har vært veldig fornøyd med dette, men har ikke latt foret sitte fast i regntøyet som regel. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Tåler regn
|
Sv: Regntøy med fór?Har regntøy med fleecefòr som blir brukt i den vintermnd i barnehagen. Har ikke vært noe problem i det hele tatt. Kjøpte på Lindex det jeg hadde frem til i går, og som nå er litt lite. Kjøpte nytt i går på sport 1 butikken. Mener det heter Diddrikson. Det virket deilig mykt og behagelig. Kostet 499,- |
|
|
|
|
|
#14 |
|
litt gøy på håret
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regntøy med fór?Har den fra reflex med for ned til knærne. Tynt for, god dress. Har bare sånne til begge barnehageguttene nå.
|
|
|
#15 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Regntøy med fór?Vi har cubus sitt, men ikke så mye erfaring med det enda. Bruker jakken når det er litt vått og kaldt ute. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Regntøy med fór?Kjøpte hel regndress til mini i dag. Vanlig regndress ja, ikke med fòr. Var på H&M og så på det de hadde med fór der, og så med en gang at det kom til å gå skeis i forhold til vann langt oppover. |
|
![]() |
|
|