|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Har Peppes-pizzaen tapt seg? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
46 | 32,39% |
Nei |
8 | 5,63% |
Den er like god som den alltid har vært |
14 | 9,86% |
Den er like vond som den alltid har vært |
32 | 22,54% |
Vet ikke, men skal tenke over det neste gang jeg bestiller |
38 | 26,76% |
Dustepoll |
4 | 2,82% |
Deltakere: 142. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
kamerat
|
![]() The Decline and Fall of Peppes Pizza?Vi bestilte pizza fra Peppes i dag, og den var ikke god. Altfor salt, vond ost og vond pepperoni. Er det jeg som er blitt voksen/gammel og sur, eller er det rett og slett Peppes som har tapt seg? Livsviktig poll følger.
![]() |
#2 |
intro
|
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Nå er det nok ca. ett år siden jeg spiste pizza fra Peppes sist, men da var den god, synes jeg. De siste gangene har jeg valgt varianten med ruccola og parmaskinke. Det lages sikkert mandagspizzaer i alle restauranter, så det kan nok variere.
![]() |
![]() |
#4 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Jeg har aldri vært begeistret for Peppes. Dolly elsket jeg før, men nå liker jeg den ikke lenger. Vet ikke om det er jeg eller pizzaen som er forandret.
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?
Dolly HAR forandret på pizzaen sin. Sausen smaker dritt og de har byttet ut osten med plastikk-"ost". Hører mange si at Dolly ikke smaker det samme lenger.
![]() |
#6 |
Metallica!!
|
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Jepp, den har tapt seg. Eller så er det smaken min som har forandret seg... No er det ikke ofte vi spiser Peppes Pizza, men jeg har vært ganske skuffet de siste gangene. Synes også det er utrolig lite fyll på pizzaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Pepperonien er grusom, men jeg aner ikke om den bare alltid har vært det. Men alt det andre er perfekt. Chicken Satay-pizzaen er himmelsk. Masse kylling og peanøtter. Tacopizzaen likte jeg før, men den har de definitivt klart å ødelegge på en eller annen måte. Ja, og så bruker de jo ikke ordentlig ost, men den der pamleostemasse-greia. Smaker iallfall sånn, selv om jeg egentlig liker den også. Pizzabakeren bruker ordentlig ost.
![]() |
#9 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Jeg har aldri vært særlig stor fan av peppes. Pizzabakeren og Dolly, derimot.
![]() |
![]() |
#10 |
Øyboer
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Trodde peppes forsatt brukte vanlig ost jeg, at det var dollys om brukte uekte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Vet ikke, men skal tenke over det neste gang jeg bestiller |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Fortynnet
|
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Husker at jeg syns den var god i 1985, men kan ikke si jeg syns den har vært så veldig spennende de siste 20 årene. Heller ikke at den har forandret seg. De bruker et krydder jeg ikke liker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
kamerat
|
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Det er mulig det stemmer at det først og fremst er pepperonien som er vond. Men vi får prøve Dolly neste gang.
![]() |
#14 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Lenge siden vi har spist pizza på Peppes, men husker jeg var utrolig skuffet sist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: The Decline and Fall of Peppes Pizza?Jeg tror det er vi som har blitt voksne/gamle og sure. Peppes var jo himmelen i tenårene, nå smaker det bare greit nok. Samme med boller fra bakeren. Det var noe av det beste jeg visste da jeg var liten, nå smaker de bare tørt, boller må være rykende varme for å være gode. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
dustepoll |
|
|