|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
Se resultatene: Interrail alene med en treåring - går det an? | |||
Jeg holder på å lete frem nummeret til barnevernet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 8,13% |
Jeg vil bli med |
19 | 15,45% |
Det kan sikkert gå bra hvis dere planlegger litt |
96 | 78,05% |
Det er bare å reise i vei uten videre planlegging |
3 | 2,44% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 123. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Vaklende
|
![]() Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg lurer på om noen har forsøkt en interrailtur med småbarn? Leser i en annen tråd at dette trekkes frem som eksempel på en stressende ferie. Sist redigert av Balanse : 22-02-08 kl 14:56. Årsak: La inn forklaringen i (*) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg og fireåringer min blir gjerne med. Han er slik som du beskriver. Vi kan bruke 60 min på å gå i barnehagen, noe som egentlig tar toppen 10 min.
![]() Sist redigert av Misteri : 20-02-08 kl 23:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg tror det kan bli en hyggelig tur, hvis han er glad i å kjøre tog |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Alltid våken
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg er på forum med ei som har reist "over alt" i tre måneder nå, med mann og tre-åring på slep. De har hatt en fantastisk tur.
![]() |
#7 |
Vaklende
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?
Høres herlig ut! Har de noen tips? Typisk det lureste/dummeste vi gjorde var ..., det smarteste vi pakket med oss ..? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#9 |
X First Lady
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg hadde ikke tatt sjansen. Jeg tenker b.la på om den voksne skulle bli syk og da være alene med en så liten unge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg hadde gjort det ja! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
safariqueen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg ville ikke hatt noen betenkligheter med en slik tur. Har reist mye alene med ungene mine og har hatt noen fantastiske turer. Ville vurdert en 10-dagers flexi på tilbaketuren og satset på rimelig overnatting innendørs (ikke telt). |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg synes det høres veldig hyggelig ut både for deg og treåringen.
![]() |
#13 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg synes det høres helt grusomt ut å dra på interrail med små unger. Det måtte vært noe av det aller siste jeg ville ha valgt.
![]() |
#14 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Signerer denne. Oppmerksomheten kommer til å gå til barnet mesteparten av tiden.
![]() |
#15 |
Vaklende
|
Eh, og alternativet var? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Gud, det tror jeg jeg skal gjøre med ungene neste sommer!
![]() |
#17 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg tror det kan bli en flott ferie, høres veldig hyggelig ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg kan ikke se at dette ikke skal kunne gå? Ikke i det hele tatt, faktisk. Det høres kjempefint ut! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Telt og interrail alene med treåring - er det galskap?Jeg hadde ikke gjort det med mine barn, min snart treåring gidder ikke å gå så mye selv og storebror på snart seks år ville nok heller hatt et badeland i fjorten dager. Jeg har heller ikke den fine innstillingen du har, dette med å bruke lang tid på veien.
![]() |
#20 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Jeg er heller ikke helt der, men min treåring liker gå gå, mye og fort. Sist redigert av Hyacinth : 21-02-08 kl 09:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
galskap, kosetur, reise med barn |
|
|