|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått galt?Fortell. Sist redigert av tiril : 20-05-08 kl 12:25. |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vore på ferie med en annen fam.el venner der alt har gått gale?Jepp, Det som skjedde etterpå er at jeg aldri aldri drar på tur med dem igjen. Det var dog ikke like ekstremt som det du forteller. Fy f, det høres forferdelig ut.
![]() |
#5 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått gale?Joda, men vi er faktisk gode venner enda. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått gale?Vi hadde en skrekktur til Danmark på 90 tallet sammen med to andre vennepar. Ei av de andre jentene viste seg å være svært lite trivelig å ha med å gjøre. Vi har ikke hatt kontakt siden.
![]() |
#7 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått gale?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått gale?...det gikke ikke så mye galt, MEN vi hadde IKKE planlagt å ha med min |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått gale?Vi har vært på endel turer sammen med både venner og familie. Har heldigvis ikke opplevd noe som har blitt full skjærings, men det kan jo lett dukke opp noen små interessekonflikter når man tilbringer en uke eller to sammen med folk man vanligvis ser i mye mindre doser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått gale?
Dette er så rett som det kan bli. Det er noe helt annet å være sammen en ettermiddag eller kveld enn å bo under samme tak i 14 dager. Forskjell i vaner på soving, mat, tv, godteri, aktivitetsnivå og slikt skape endel frustrasjoner.
![]() |
#11 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått gale?Jada, har opplevd full kræsj på ferier flere ganger...
![]() |
#12 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått gale?Jeg har vært en uke i Danmark sammen med søsteren min og hennes da nye type (nå ektemann.) Uken gikk fint og vi koste oss masse. Svogeren min viste seg å være en idiot, noe som er trist for min søster som faktisk endte opp med å giftte seg med løken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Yes, we can!!
|
![]() |
#14 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått gale?Vi har reist på ferie sammen med bestevenninnen min 5 somre og hatt det kjempekos. Jeg tror det er lurt å kjenne dem man reiser på ferie med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått gale?Har heldigvis aldri opplevd noe sånt hverken med familie eller venner. Men jeg har en regel om at 1 uke ferie er nok sammen med andre mennesker, det gjelder både familie og venner. 1 uke er akkurat passe til at man ikke går hverandre på nervene.
![]() |
#16 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått gale?Det har stort sett gått greit, men jeg var ikke veldig fornøyd det året vi hadde planlagt tur 2 uker til syden sammen med svigers. Jeg var høygravid og vi håpet på litt hjelp med ungene innimellom i alle fall. Det endte med at svigerinna mi sendte med ungen sin sammen med besteforeldrene uten å være med selv. Noe som ble planlagt på få ukers varsel, og turen var bestilt for 3/4 år siden. Så da bodde hun konstant sammen med dem, og de ble helt utslitt av turen samtidig som vi slet veldig på turen pga. at hun kusina var 2 år eldre så hun fikk lov til mye mere enn våre så vi fløy som strikkballer etter ungene våre når de fulgte etter kusina. Og kusina er ekstremt sjalu, så våre unger fikk omtrent ikke tilgang til besteforeldrene sine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått gale?Vi skulle ha reist på en hyttetur, men så viste det seg at det var veldig langt, og vi skulle ha reist en tidlig fredag og kommet hjem en mansdagskveld. Allerede der begynte problemene.. De skulle spandere bensinen ( for de hadde et bensinkort
![]() |
#18 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått gale?De gangene vi har dratt på ferie med andre har det stort sett gått bra.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått gale?Har vært på "syden-ferie" med to venninnner - aldri mer tre jenter på tur sier jeg bare. Det føltes bare som en bekreftelse på hele stemingen da det brøt ut krig i det landet året etter... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du vore på ferie med ein annan fam. el. venner der alt har gått gale?Vel - jeg har vel ingen virkelig traumatiske opplevelser på den fronten, men jeg har da vært på ferie med moren min... |
![]() |
![]() |
|
|