|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Hva er verdens beste lebestift?Jeg brukte mye lebestift før, men nå tørker bare leppene mine ut. Jeg er ute etter en matt, brannbilrød lebestift som sitter godt, ikke blør og som ikke tørker ut leppene mine.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva er verdens beste lebestift?Jeg har ikke prøvd alle i verden, men jeg har vært ganske så fornøyd med en jeg kjøpte i fjor fra Christian Dior. Jeg kommer til å kjøpe denne igjen selv om den var svindyr. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er verdens beste lebestift?Jeg er superfornøyd med Maybelline Superstay!
|
|
|
|
#4 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva er verdens beste lebestift?Jeg anbefaler Mac på det varmeste og endelig er det å få tak i her i Norge også (Glassmagasinet har fått Mac) Jeg kjøpte en kjempefin rød lebestift der for et par mnd siden! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er verdens beste lebestift?Clinique har gode leppestifter - fargen holder uten å tørke ut leppene. Om jeg ikke husker feil så vant de en test på tv2 hjelper deg. De har heller ingen ekkel, kunstig smak.
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva er verdens beste lebestift?Jeg har brukt en mac-lebestift og fargen var den absolutt beste jeg har funnet, men den tørket ut leppene mine fordet. Er det noe jeg evt. kan gjøre for at leppene mine ikke skal bli tørket ut av lebestiften?
|
|
|
#7 |
|
Gullfisk
Sv: Hva er verdens beste lebestift?
Maybelline sin er en sånn tostegs leppestift, men det blir jo litt glans av den greia man har på tilslutt, da, selv om den er helt super mtp å ikke tørke ut leppene.
|
|
|
|
#9 |
|
Ferdig!
Sv: Hva er verdens beste lebestift?Liker godt Maxfaktor sin "to-stegs" leppestift. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Gullfisk
Neeei!
|
|
|
|
#11 |
|
anglofil
Hmmm ... er det flere typer Mac lebestift mon tro? Jeg husker jeg også opplevde dette men det var for mange år siden. Har ikke samme problemet med Mac nå. Kanskje verdt å spørre om det er en type som er "fetere" en den andre .... |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Det er en stund siden jeg prøvde Mac, så kanskje det er verdt et forsøk igjen.
|
|
|
#13 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Men husk å la eight hour virke ei stund først. Jo lenger jo betre. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
anglofil
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ferdig!
Sv: Hva er verdens beste lebestift?Hmmm, har det skjedd noe med Lipfinity siden så mange er misfornøyd med den? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva er verdens beste lebestift?8-hour cream nokre (15) minutt før du har på leppestift har fungert for meg. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Vaklende
|
Blåser liv i tråden for å klage litt, i tilfelle flere enn meg husket dette tipset. Jeg fikk for første gang i mitt liv knusktørre lepper etter å ha forsøkt 8h-krem på leppene. Er rimelig sikker på at kremen er synderen etter 3 verifiseringstester. Har konkludert med at hos oss får den brukes på kinnene. Der virker den helt supert. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er verdens beste lebestift?Noen som har prøvd leppestiftene til Dr. Hauschka? Jeg bruker en del av pleieproduktene og sminken, men har aldri forsøkt leppestiftene.
|
![]() |
| Emneord |
| lebestift |
|
|