|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hatt konfirmant? Hva ga du eget barn i gave?Eg har ikkje hatt konfirmant, men eg fekk bunad i gåve av mine foreldre. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hatt konfirmant? Hva ga du eget barn i gave?Jeg fikk bunad (uten sølv) + 10 000.
|
|
|
#5 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hatt konfirmant? Hva ga du eget barn i gave?Jeg har ikke gitt så veldig store gaver. Vi brukte mange penger på å holde selskap, og det var ikke aktuelt for oss å ta opp lån for å gi masse penger til konfirmanten. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hatt konfirmant? Hva ga du eget barn i gave?Hun fikk bunad med sølv og utstyr som hører med til den, videokamera til ca 5000 kr og 5000 kroner i kontanter av oss.
|
|
|
#7 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Hatt konfirmant? Hva ga du eget barn i gave?Er vel 10 år til vi får en.
|
|
|
|
#8 |
|
XXX
Hvor: Orkdal
Sv: Hatt konfirmant? Hva ga du eget barn i gave?Jeg synes mange gir så store gaver jeg....får helt angst. Nå får min eldste bunad og selskapet(noe også besteforeldrene er med å spleiser på), og jeg tenkte ikke gi mer enn 1000 i tillegg....har ikke sjans til å gi noe mer.
|
|
|
#9 |
|
X First Lady
Sv: Hatt konfirmant? Hva ga du eget barn i gave?
En bunad koster svært mye penger og med selskapet i tillegg så må da det være mere enn nok. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
XXX
Hvor: Orkdal
Det synes jeg også, men "alle andre" får så mye...føler meg utilstrekkelig. Har så liten slekt og min datter kommer nok ikke til å få en brøkdel av hva "alle andre" får. Men jeg prøver så godt jeg kan å ordne det på andre vis....sitter nå og lager et album til henne, med gode minner. Har allerede lagt utallige timer i den, og flere blir det. Håper hun setter pris på den, om jeg kan bidra lite på gavefronten
|
|
|
#11 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hatt konfirmant? Hva ga du eget barn i gave?Jeg fikk et smykke, ny bunadsskjorte, samt at mamma hadde fått oldemors bunad sydd inn.
|
|
|
#12 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hatt konfirmant? Hva ga du eget barn i gave?Eldste gutten vår skal konfirmeres neste år.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Hatt konfirmant? Hva ga du eget barn i gave?Jeg fikk bunad med sølv og penger til førerkortet. |
|
|
|
#14 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hatt konfirmant? Hva ga du eget barn i gave?Fikk bunad med sølv, og selskap.
|
|
|
|
#15 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hatt konfirmant? Hva ga du eget barn i gave?Fikk bunad med sølv,gullklokke og selskap av mine foreldre,
|
|
|
#16 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Hatt konfirmant? Hva ga du eget barn i gave?Jeg har ikke stått til konfirmasjon, og fikk(ville ikke) ha noen gave.
|
|
|
#17 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hatt konfirmant? Hva ga du eget barn i gave?Jeg hadde konfirmant i fjor, og i tillegg til selskap og klær fikk han 5000 kr. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hatt konfirmant? Hva ga du eget barn i gave?Storesøs fikk bunad med sølv,stort selskap og 5000,- i kontanter fra oss.
|
|
|
|
#19 |
|
X First Lady
Sv: Hatt konfirmant? Hva ga du eget barn i gave?Vår konfirmant fikk i fjor selskapet og et ukes opphold med pappan sin i London. Uheldigvis havnet de midt opp i terrorhandlingen som medførte endel endringer i diverse planer. Hun hadde tross det fine dager men satt igjen med endel tanker om vår verden i dag. Sist redigert av Michelle : 30-03-08 kl 19:29. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Godt å høre, konfirmanten vår fikk det samme.
|
![]() |
|
|